Blog

ראיון עם מייסד ומנכ”ל רותם שני – דידי ידידיה על ההחלטה על הנפקת החברה

צפו בראיון מרתק עם בעלים ומנכ”ל משותף רותם שני על ההחלטה לצאת להנפקה, ההתפתחות בשוק הנדל”ן והתחדשות עירונית בפרט.

רו”ח (עו”ד) חופית גוטסדינר, שותפה וראש מגזר הנדל”ן ב-BDO, בשיחה עם דידי ידידיה, בעלים ומנכ”ל של חברת הנדל”ן רותם שני יזמות והשקעות על ההחלטה לצאת להנפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
שוק הנדל”ן התפתח משמעותית בשנים האחרונות, ברבעון הראשון של 2022 חלה עלייה של כ-40% לעומת הרבעון המקביל אשתקד – שיא שלא נראה עד כה. לצורך בניית יח”ד רבות, חברות נדל”ן נדרשות
להיקפי מימון משמעותיים.

חברת רותם שני הונפקה בשנת 2021 בבורסת תל אביב וגייסה כ-146 מיליון שקל באג”ח ומניות בליווי BDO. זהו אחד הגיוסים הגדולים באותה שנה.
ידידיה סיפר על ההחלטה לצאת להנפקה: “צורכי ההון העצמי בפרויקטים בנדל”ן הם אולי מהגדולים במשק, על מנת לממש את יכולת הייזום הביצוע והשיווק של רותם שני, צורכי ההון חייבו אותנו להיפגש עם שוק ההון. זו האפשרות הזולה ביותר מחד ומאידך המורכבת ביותר”.
גוטסדינר בתגובה ציינה: “ניתן לראות שההנפקה חיזקה את האיתנות הפיננסית של רותם שני, היקף המאזן ירד והוצאות המימון ירדו”
ידידיה הוסיף כי “הנתיב הקריטי הוא יצירת פרויקטים, ברגע שיכולות המימון גדלות, ניתן להקים פרויקטים מורכבים וגדולים יותר, ובהחלט ביום יום שהחיבור עם שוק ההון הזניק את החברה ואפשר לחברה לגייס כוח אדם יותר איכותי, ובכלל – לצמוח”
“המניע העיקרי בחיבור עם שוק ההון היא היכולת לצמוח, אך מה שנדרש בעקבות כך הוא לספק שקיפות, להבין שבעלי מניות כלומר הציבור שותף שלך וצריך לשאוף לכך שהציבור ירוויח. עוד ציין כי רואה בכך חוויה חיובית והיינו מוכנים לכל אלו”.

הפרויקטים של רותם שני

ידידיה הדגיש כי החוזקה של רותם שני היא יזמות ובנייה למגורים, הכוללים בין היתר תעסוקה ומסחר,
שהם פרויקטים מורכבים עם יכולת השבחה ומיצוי פוטנציאל מירבי. עיקר העסקאות בחברה: התחדשות עירונית, תמורות וקומבינציה.

3 עצות לדיירים לפני תחילת פרויקט התחדשות עירונית

– מקצועיות: ליווי של אנשי מקצוע עם מטרה משותפת הזהה לדיירים.
– זמן קצוב: הבנה שתמ”א 38 זו הזדמנות אשר עומדת לפוג ויש לנצל את תוכנית זו.
– שקיפות: כולם שותפים בעסקה, דרך ישרה ושוויונית תוכל להוביל להצלחה.

צפי למגמה במחירי הדיור

ידידיה הדגיש כי “ההיצע נמוך דרמטית מהביקוש, כדי להגיע לאיזון נדרש לבנות 100 אלף יח”ד מכיוון שיש מחסור בקרקעות ופרויקטים, אני לא צופה ירידה במחירי הדיור”.

אנו ברותם שני ממשיכים ליזום ולקיים פרויקטים בתמהילים שונים ולאכלס בעלי קרקע ורוכשים במאות אלפי דיור בארץ.

 

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד