Blog

כל הסיבות לגור ליד הים

לגור ליד הים: 5 יתרונות עיקריים שחשוב להכיר כשאתם שוקלים לשפר את חווית המגורים שלכם ולגור בקרבת החוף.

מגורים ליד החוף מציעים יתרונות רבים ואף יכולים לשפר משמעותית את איכות החיים שלכם. ריכזנו כמה מהסיבות שבזכותן כדאי לכם לשקול לגור ליד הים:

שלווה ורוגע

לרחש הגלים ואוויר האוקיינוס המלוח יכולים להיות השפעה מרגיעה על הנפש והגוף, ומספקים תחושה של שלווה ורגיעה. בילוי בחוף הים יכול לעזור להפחית מתח ולתרום לרווחה הכללית שלכם.

הזדמנויות חברתיות

החוף הוא מקום מפגש פופולרי, והמגורים בסמוך לחוף מספקים הזדמנויות להתרועע ולהכיר חברים חדשים. בין אם אתם מצטרפים למשחק כדורעף חופים או עושים פיקניק עם חברים, החוף הוא מקום נהדר להתחבר עם אחרים.

מבט ממעוף הציפור - הליך בניית פרויקט RESORT נתניה- לגור ליד הים

מבט ממעוף הציפור – הליך בניית פרויקט RESORT נתניה

נוף טבעי

החוף מספק סביבה טבעית יפה, מרגיעה ומחדשת. בין אם אתם נהנים להשתזף, לשחות או פשוט לטייל לאורך החוף, החוף הוא מקום להתחבר לטבע ולהעריך את יופיו.

אורח חיים בריא

מגורים ליד החוף מספקים הזדמנויות רבות לפעילות גופנית, כגון שחייה, גלישה וכדורעף חופים. הקרבה לים יכולה לעזור לך לשמור על אורח חיים בריא ולשפר את הכושר הכללי שלך.

רותם שני הרצוג נתניה RESORT - חברת נדלן מובילה בהתחדשות עירונית - הדמיה

כיכר ספורט BALANCE קהילתית, פרויקט RESORT נתניה

הזדמנות השקעה

נכסים ליד החוף נוטים לעלות בערכם, מה שהופך אותם להשקעה חכמה. בין אם אתם קונים בית או משקיעים בנכס להשכרה, מגורים בסמוך לחוף הים יכולים לספק החזר מוצק על ההשקעה שלכם.

עלייה בשווי הנכס

מגורים ליד חוף הים יכולים גם להעלות את ערך הנכס שלך בהשוואה לנכסים שלא ממוקמים בקרבת הים, מה שהופך אותו לנכס יקר עבורך ועבור משפחתך.

פרויקט RESORT נתניה - רותם שני חברת נדלן מובילה בהתחדשות עירונית

פרויקט RESORT נתניה

לסיכום, למגורים בסמוך לחוף יש יתרונות רבים ויכולים לשפר מאוד את איכות החיים שלכם. מהיופי הטבעי והזדמנויות לאורח חיים בריא ועד לעלייה בשווי הנכס והזדמנויות השקעה, ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לגור ליד חוף הים. אז למה לא לעשות את הצעד וליהנות מהיתרונות הרבים של מגורים על החוף? פרויקט רותם שני RESORT נמצא בבניה כעת ונותרו דירות אחרונות למכירה. המתחם ממוקם במרחק נגיעה מהים, כ 250- מ׳ מחוף ימה של נתניה ובסמיכות לטיילת ניצה. בפרויקט הושקעה מחשבה יתרה בתכנון השטחים והחללים הציבוריים. שטחי החוץ המקיפים את הבניינים כוללים שבילי הליכה פסטורליים, עצי נוי, כרי דשא נרחבים, פינות ישיבה פתוחות לבריזה המשכרת וכיכר BALANCE מרכזית, המשלבת דק לתרגול האיזון בין הגוף והנפש. כל אלה לצד חדר כושר, חללי עבודה משותפים ולאונג׳ יוקרתי, המזמינים את הדיירים ליהנות ממגוון פונקציות ופעילויות.

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד