Blog

אבני הדרך שלנו להצלחה

הצלחתנו נובעת מהקפדה חסרת פשרות על כל היבטי הפרויקט, משלב האיתור, דרך הייזום, התכנון, השיווק והבניה וכלה בניהול מערכות יחסים ארוכות שנים עם בעלי הקרקע והרוכשים.

הניסיון שלנו הוא היתרון שלכם

עיסוק בנדל”ן בישראל מחייב ניסיון, חזון, מוטיבציה ויכולת התמדה שנועדה להתמודד עם טווחי הזמנים הארוכים והמערכת הרגולטורית והבירוקרטית.
לנו ברותם שני יש את כל אלה, יחד עם התשוקה להתמודד בהצלחה עם האתגרים הבאים ולקבוע סטנדרטים תכנוניים וביצועיים חדשניים בתחום.

איתנות פיננסית

האיתנות הפיננסית של רותם שני יחד עם היותה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, מעניקה ללקוחותינו ולשותפינו שקיפות מלאה ובקרה ציבורית על כל התהליכים והפרויקטים של החברה. כך, אנו מעניקים לכם ראש שקט ובטחון מלא בתהליך ושקיפות מלאה בכל הנוגע לפרויקט שלכם, על כל היבטיו.

השבחת ערך בלב האסטרטגיה העסקית

השבחת ערך מהווה את אחת מאבני היסוד של ההצלחה והמוניטין שלנו: אנו שוקדים על איתור קרקעות בעלות פוטנציאל השבחה מהותית, אנו ממקסמים את ערך הקרקע והנכסים באמצעות מיצוי פוטנציאל התכנון, גיוס אנשי המקצוע המובילים ובניית פרויקטים בסטנדרט גבוה שישביחו את ערכם על ציר הזמן.

אבני הדרך שלנו להצלחה- אילוסטרציה של פרויקט קריית שחקים הרצליה - רותם שני יזמות והשקעות חברה מובילה בהתחדשות עירונית

מתחם עירוב שימושים – קריית שחקים הרצליה

חדשנות ויצירתיות תכנונית

אנו שואפים תמיד למתוח את גבולות האפשר ולהציג תכנון פורץ דרך המתממש לכדי פרויקט מעורר השראה. מתודולוגית התכנון המצטיינת שלנו, ממצה את הפוטנציאל הטמון בפרויקט ומתמודדת בהצלחה עם כלל האתגרים והמורכבויות תוך הקדשת מחשבה ומשאבים לפיתוח הסביבתי והשטחים המשותפים.

מצוינות ביצועית

הדרך למצוינות ביצועית מתחילה כבר בשלב התכנון, עוברת בבחירת היועצים והחברות המובילות בתחום ונשענת על מתודולוגיית ניהול ופיקוח קפדנית שלנו ברותם שני, המבוססת על הניסיון והידע המעמיק של צוותי ההנדסה שלנו, על תהליך בקרת האיכות ועל צוותי הפיקוח והניהול שלנו, הנמצאים באתרים שלנו כל יום, כל היום.

נחישות ודבקות במטרה

אנו ברותם שני מאמינים כי הצלחתנו נובעת מהיכולת לגלות נחישות והתמדה, גם לנוכח קשיים, אתגרים ועיכובים אובייקטיביים המרתיעים יזמים אחרים. כך יזמנו והשלמנו פרויקטים גדולים ומורכבים, קבענו תקדימים בתחום התכנון, וחשוב מכל תרמנו לאיכות החיים ולשאיפות האישיות והמשפחתיות של שותפינו: בעלי הקרקעות והנכסים, ושל לקוחותינו.

אירוע הנחת אבן פינה הגדוד העברי רעננה, רותם שני חברת נדל"ן מובילה בהתחדשות עירונית

תערוכת זכרונות של בעלי דירה בהנחת אבן פינה WE R רעננה

שותפות ושקיפות

בעלי הדירות והנכסים הם השותפים האסטרטגיים שלנו, איתם אנו יוצרים ומקדמים עסקאות מוצלחות עבור כל הנוגעים בדבר. התקשורת שלנו עמם מבוססת על יושרה, אמינות ושותפות אמיתית לדרך שנועדה לייצר תשואה עודפת המיטיבה איתנו ואיתם.

לקוחות הם נכס

רכישת בית מהווה הישג עבור כולנו, והבסיס עליו נרקמים חלומות אישיים ומשפחתיים. אנחנו ברותם שני גאים להיות חלק מההישגים והחלומות שלכם, ולכן אנו מעניקים לכם שירות מקצועי, אמין, קשוב וזמין לאורך כל הדרך.
תודעת שירות זו הובילה ליצירת מערכות יחסים ארוכות וקרובות עם לקוחותינו הוותיקים, שחוזרים אלינו בפרויקטים חדשים והופכים לשגרירים הטובים ביותר שלנו.

הקהילות שלנו

אנו ברותם שני פועלים להעצמת הקהילות באזורי הפעילות שלנו, משום שאנו מאמינים כי יצירת מציאות עירונית עדכנית ואיכותית, מחייבת חזון עדכני למרקם החברתי והקהילתי.
אנו משקיעים משאבים ניכרים לתכנון ויצירת מרחבים קהילתיים מתקדמים בפרויקטים שלנו, ופועלים לקידום ילדים ובני נוער בעמותות ומסגרות שונות. כל אלה לצד תרומה למכינות קדם צבאיות ולחיילים במהלך שירותם הצבאי.

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד