Blog

הקפאנו לרגע את הזמן – הצצה למיצג אומנותי במתחם WE R רעננה

רגע לפני הריסת הגדוד העברי 12-14 רעננה, במתחם WE R עצרנו את הזמן לרגע ויצרנו מיצג אומנות המקבץ את הזכרונות לידי ONE PIECE OF ART.

רותם שני | רותם שני

img-2

רגע לפני הריסת הגדוד העברי 12-14 רעננה, זוג הבניינים האחרון במתחם WE R רעננה הגיעה אלינו שירלי חכמון מעצבת הפנים מרעננה עם רעיון למיצג אומנות. הרעיון נולד מתוך הצמא לאומנות מודרנית ונגישה הרעיון היה לעצור את הזמן לעוד רגע לפני ההריסה ולקבץ את הזכרונות, התמונות הישנות, נעליים, טלפונים ישנים וחפצים נוספים שמצאנו ברחבי הדירות  ל”ONE PIECE OF ART” אקלקטי המשלב היסטוריה, קיימות וטבע.

שאלנו את שירלי מאיפה נולד הרעיון?

הייתי בפגישה כמעצבת פנים בעירייה ודובר על פרויקט שעתיד להיהרס ואמרתי לנוכחים שהחלום  שלי כמעצבת הוא לקחת חלל בבניין לפני הריסה ולהפוך אותו לפופ ארט, מיצג אומנותי. חבר חיבר אותי לרותם שני אשר בונים ברעננה וידע שעתידים להרוס בניינים בקרוב. מהפגישה הראשונה רותם שני זרמו איתי ונתנו לי יד חופשית לעוף עם הרעיונות שלי.

מאיפה שאבת השראה?

 ביקרנו יחד בבניינים המפונים, בדירות הריקות, במתחם הירוק והפתוח, הסתכלתי בסרטים ובאירועים שהם קיימו לדיירים בספר הזיכרונות שהם יצרו לדיירים, בתמונות הישנות שלהם מבלים במתחם והתחברתי לערך המרכזי החיבור לקהילתיות, ל”ביחד”, לשכנות שעולה בקנה אחד עם הערכים שרותם שני מביאה כאן בפרויקט: בית, קהילה, שכונה, מפגשים חברתיים.

דרך החפצים שמצאתי ברחבי הבניינים הריקים יכולתי להתחבר לאנשים שמאחורי הדירות, היה לי חשוב לשמור על האותנטיות, להשתמש בחפצים הישנים ולשמור על המצב הטבעי שלהם, אפילו לא הסרתי את  שכבת האבק העבה שהייתה על חלק מהחפצים היה לי חשוב לשמור על ההיסטוריה הזו.

היו בדירה המון חפצים שהיוו השראה עבורי לדוגמא ספריית וינטג’ מטריפה, וילונות ישנים ומדהימים, טלפונים ישנים, התחברתי לצבעוניות של פעם שראיתי בדירות, היו שם דברים שהזכירו לי את הילדות והעבר שלי וזה ממש ריגש אותי.

img-3

איזה חלק בחלל היה לך הכי כיף לעצב?

 כמעצבת פנים אני תמיד משלבת “קיר כוח”, קיר בולט ומושך את תשומת הלב. מאוד אהבתי לייצר את הקיר של הצמחיה והפרחים, אני מאוד מתחברים לערכים של אקולוגיה וקיימות יש טרנד בעיצוב ששם את הטבע והירוק במרכז שימוש בצמחיה כמקור לבולטות כמרכז כוח.  היה לי חשוב להביא את זה  לידי ביטוי ולהבליט את הערכים של הפרויקט המדבר על קיימות ובנייה ירוקה. מעבר לזה, פרחים וצמחיה תמיד עושים שמח.

יש גם את המנורת קקטוס שייצרתי שמאוד התחברתי אליה, לקחנו חתיכת קקטוס והפכנו אותה למנורה עומדת וגם מנורת הקלטות שמצאנו מפוזרות באחד הבתים ויצרתי מהן מנורה.

מיצג אומנותי זה קורה כשנה לאחר תחילת עבודות הבנייה בפרויקט ההתחדשות העירונית הגדול ביותר במרכז רעננה Rotem Shani We-R ובכך מתחיל שלב נוסף בפרויקט.

 

img-4

מתחם רותם שני WE-R רעננה תוכנן לפרטי פרטים מתוך הבנה מעמיקה של צרכי קהל הרוכשים והתאמתם לתפיסות העדכניות ביותר של חווית המגורים בעולם כיום. המתחם מעניק לשכונתיות של פעם פרשנות עדכנית המותאמת לצרכים המשתנים של משפחות בימינו.

המתחם בן 8 הבניינים יוצר מרחב שכונתי נגיש, בטוח ומקדם קיימות, עשיר בשטחי טבע ירוקים, מהסוג שמייצר מפגשים קהילתיים מגוונים. כל צמד בניינים בפרויקט נהנה ממרחב ציבורי פרטי ובו פיאצה מרכזית מחופה פרגולה וצמחיית מטפסים, לצד גינה קהילתית עם ערוגות חקלאיות, עצי פרי,מרחב יעודי לספורט קבוצתי ועמדות עבודה שיתופיות באוויר הפתוח.

img-5

מושגים שאתם חייבים להכיר לפני לקיחת משכנתא>> לחץ כאן

רוצים לקרוא עוד>> לחצו כאן

לפרוייקטים של רותם שני>> לחץ כאן

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד