Blog

אירוע הנחת אבן פינה – פרויקט WE R רעננה

צפו באירוע הנחת אבן פינה מרגש בנוכחות ראש עיריית רעננה חיים ברוידא אשר חושף את המסע של בעלי הדירות, צוות התכנון, מייסדי ונציגי רותם שני לאורך הדרך.

המסע להתחדשות עירונית

בעלי הדירות שיתפו אותנו בחוויות מהתהליך והשיקולים בבחירת החברה היזמית שתלווה אותם לאורך כל הדרך.

נוגה מעודד סיפרה על החוויות מההליך עד להריסה הבניינים: “אחרי שנים של סחבת, באה רותם שני והניף, יש תוצאה ואנחנו גאים עליה”, מישל וולף הוסיפה: רותם שני יודעים להקשיב, הם עשו הכל על מנת לעזור לנו”.

בנוסף, בעלי הדירות סיפרו על השיקולים בבחירה להתחיל במסע לעבר התחדשות העירונית. מדלן שהרבני סיפרה: “רותם שני היא חברה ותיקה ועם שם מאוד טוב וזה חשוב כי בסוף הפרויקט צריך לצאת לפועל”, מלרוז ארביב הוסיפה: הבניין רעוע, היה ברור שאנחנו חייבים את השינוי”.

אבי טוריסקי מייסד יו”ר דירקטוריון ובעלים רותם שני:” זה בדיוק רותם שני, כל מה שאנחנו עושים זה לגעת באנשים, בסוף כל דייר שהולך לקבל את הדירה החדשה שלו בפרויקט מתחדש, עבורי זאת התגשמות של חלום”.

תכנון יוצא דופן

צוות האדריכלים הסבירו על תהליך תכנון הפרויקט המלווה בחשיבה על הדיירים אשר יצרו לעצמם סביבה ירוקה במתחם ופירט על תכנון פרויקט סביבתי ייחודי, מקדם קיימות המותאם לסביבה הקהילתית שבעלי הדירות שימרו עד כה.

נוגה אלתר ממשרד אלתר הנדסת סביבה  הסבירה: היה לנו מאוד חשוב לשמר את הנושא הזה, לכן תכננו פינות לגינה חקלאית, פינות ישיבה, פיאצה מאוד יוקרתית ואיזור פילאטיס”

אייל גולן אדריכל ממשרד ברעלי- לויצקי-כסיף ציין:” אני שמח מאוד שלרותם שני באמת אכפת מהתכנון והם מתעכבים כל פרט”

חיים ברוידא ראש עיריית רעננה הוסיף לומר: “אני חייב לומר יש פה חברה שחושבת קדימה, אתם תזכו להגיע למקום מדהים”

החזון 

דידי ידידיה מייסד מנכ”ל ובעלים רותם שני נאם בפני בעלי הדירות והזכיר את הדרך שעברו עד לרגע המיוחל, לבסוף סיכם: “כל משפחת רותם שני אומרת יהיה פה פרויקט שתוכלו להתגאות בו”.

פרויקט WE R רעננה הוא מתחם אורבני ראשון מסוגו המעניק פרשנות עדכנית לשכונה של פעם. המתחם בן 7 הבניינים זכה לתכנון סביבתי ייחודי היוצר מרחב שכונתי נגיש,בטוח ומקדם קיימות, עשיר בשטחי טבע ירוקים, מהסוג
שמייצר מפגשים קהילתיים מגוונים.כל דירה זכתה לתכנון פרטני מדוקדק הממקסם את החלל ויוצר זרימה הרמונית, מרחבים ציבוריים גדולים ומפתחים רבים, לצד מפרט טכני יוקרתי.

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד