Blog

רותם שני – מחדשים את גבעתיים כבר 20 שנה

פרויקט רחל גבעתיים המסקרן הצטרף לנבחרת הפרויקטים שאכלסנו בגבעתיים לאורך השנים.

המסע של רותם שני בגבעתיים החל בשנת 2000 במרכז גבעתיים, הרבה לפני שכולם זיהו את הפוטנציאל הגלום בה. המחויבות שלנו להתחדשות עירונית, התכנון ואיכות הבנייה ששינו את חזות הבניינים ויותר מכל – הסיפוק והשמחה של בעלי הדירות, הביאו לשרשרת פרויקטים המעטרת את מרכז העיר גבעתיים והופכת לתפאורה המושלמת למשפחות הצעירות שבחרו בה לבית. בימים אלו משווקת החברה את הפרויקט השביעי בעיר – פרויקט רחל.

פרויקט רחל – מתחם המגורים החדש בגבעת רמב”ם

בנקודת המפגש בין תל אביב וגבעתיים, ברחוב רחל שבגבעת רמב”ם המבוקשת, משווק הפרויקט השביעי והמסקרן של החברה בעיר. הפרויקט ממוקם ברחוב פסטורלי ושקט, במרחק נגיעה משגרת העיר התוססת ומכל הטוב שיש לגבעתיים להציע: פארק ירוק, קניון גבעתיים, ברים, בתי קפה, ותיאטרון גבעתיים. במתחם 2 בניינים בני 6 קומות בעלי שפה עיצובית מודרנית ואלגנטית, עם אלמנטים של בניה ירוקה ועיצוב אדריכלי ייחודי. התכנון כולל מרפסות מרווחות המעשירות את הנוף הנשקף מהדירות מחד ומוסיפות חיים ועניין למרחב האורבאני מאידך. בפרויקט, שתוכנן על ידי רן בלנדר אדריכלות ועיצוב ערים, הושם דגש על תכנון ועיצוב הדירות כך שמתקבלת סביבת מגורים אופטימאלית, עם גמישות מירבית המאפשרת התאמה מקסימאלית של חללי המגורים למגוון אוכלוסיות.

רחל גבעתיים גבעת רמב"ם - מחדשים את גבעתיים

פרויקט רחל – מתחם המגורים החדש בגבעת רמב”ם

פרויקט סירקין גבעתיים - רותם שני חברת יזמות נדל"ן מובילה בהתחדשות עירונית

פרויקט סירקין – גבעתיים

פרויקט שדה בוקר גבעתיים - רותם שני חברת יזמות נדל"ן מובילה בהתחדשות עירונית- מחדשים את גבעתיים

פרויקט שדה בוקר – גבעתיים

כולם מרוויחים

פרויקטים של התחדשות עירונית הם בעלי פוטנציאל להיטיב עם כל המעורבים בהם ועם סביבתם. יחד עם זאת, מדובר בפרויקטים מורכבים מבחינה טכנית, תכנונית ובירוקרטית. למרבה הצער, פרויקטים רבים של תמ”א 38 והתחדשות עירונית נעצרים באמצע הדרך מסיבות שונות, כשהם מותירים את הדיירים עם בניין שחזותו אינה נעימה ודירה שערכה ירד. חברת רותם שני צברה ניסיון רב בפרויקטים מסוג זה, החברה ידועה באמינותה, ואנו מחויבים להשלים כל פרויקט וללוותו מתחילתו ועד סופו. הפרויקטים של חברת רותם שני מצטיינים בבנייה איכותית, תכנון ששם את הדייר בראש סדר העדיפויות והתייחסות אופטימאלית למרחב בו הפרויקט ממוקם, כך שהבניין משתלב בסביבה ומשפר את חזות הרחוב והשכונה, וכולם מרוויחים.

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד