Blog

קלאס באפס מאמץ: 10 דרכים פשוטות לגרום למטבח להיראות מיליון דולר

איך ניתן לשדרג את המטבח שלכם באפס מאמץ ומבלי להוציא עשרות אלפי שקלים ? בקשנו משירלי חכמון מעצבת הפנים לתת לנו 10 טיפים פשוטים ורכזנו את כולם כאן בכתבה

שירלי חכמון מעצבת פנים |

img-2

מזל טוב! קניתם דירה ואתם לא יכולים לחכות שהיא תהיה מוכנה. בינתיים מבקשים מכם לבחור כל כך הרבה דברים בזמן כל כך קצר ואתם לא בטוחים מאיפה להתחיל, שלא לדבר על זה שכבר קפצתם הרבה מעל יכולת התקציב שלכם.

בקשנו משירלי חכמון מעצבת הפנים לרכז לנו רשימה של טיפים מתוך ידע והניסיון שלה עם עשרות מטבחי קבלן כיצד נוכל להוציא את המקסימום מהמטבח שלנו, מבלי להוסיף עשרות אלפי שקלים בחברת המטבחים.

רושם ראשוני: צבע דלתות המטבח

הטרנד של הצבע הלבן והנקי כנראה אף פעם לא יעזוב אותנו, מעבר לניקיון שהוא משדר הוא תמיד עובד והסיכון קטן אם בוחרים בו. אבל… אם יוצאים קצת מאזור הנוחות ובוחרים צבע יותר נועז למטבח שקיבלנו ומשלבים משטח עבודה וחיפוי קיר משלימים, אפשר להגיע לתוצאה שתשדרג לנו את המטבח בכמה רמות.

הרמוניה בצבע: משטח העבודה וחיפוי הקיר

בהמשך ישיר לבחירת צבע מעניין לארונות המטבח, גם בשיש אפשר קצת “להשתגע” יש עוד צבעים חוץ מאפור ולבן וכדאי לראות איזה עוד אפשרויות פתוחות בפנינו. חשוב לזכור שהשיש צריך להיות מתאים גם לחיפוי הקיר מעליו וככל שיש יותר עניין בין שניהם, כך המטבח יראה טוב יותר. כלומר צריך לשאוף לכך ששני החומרים יעבדו בהרמוניה אחד עם השני אבל יהיו שונים או בגוון או בטקסטורה כדי ליצור עניין.

img-3

תאורה זה (כמעט) הכל

מעבר לפונקציונליות, לתאורה יש תפקיד מאוד גדול בנראות המטבח, גופי תאורה ומיקומים נכונים יכולים לעשות את כל ההבדל בין מטבח “סבבה” למטבח “וואו איפה מזמינים כזה”. גוף תאורה הוא ממש כמו תכשיט, הוא יכול “להקפיץ” את כל המטבח אם הוא ממוקם נכון ובמראה עדכני. אם יש אי במטבח (תכף מגיעים גם לזה), כדאי לבחור גוף תאורה תלוי שיורד קרוב למשטח האי ותוחם את אזור הישיבה. אל תפחדו לשחק עם כמה סגנונות, אקלקטיות משדרת יוקרה וזו דרך קלה להשיג אותה.

לא לשכוח את הארונות

במידה ויש ארונות עליונים או קלאפות, דרך מהממת ליצור אווירה היא באמצעות פסי לד מוסתרים בתחתית שלהם. דמיינו את זה: לילה, הילדים ישנים, הכל חשוך ורק פסי הלד מתחת לארונות דלוקים – קצת כמו לאור נרות, אבל בלדים… התאורה הזו יוצרת אווירה כיפית וממש כדאי לחשוב איך לשלב אותה. אם אתם כבר אחרי פגישת תיאום השינויים ולא הכנסתם נקודת חשמל ייעודית לתאורה הזו, אין שום בעיה – אפשר למצוא היום לדים על בסיס סוללות שנותנים מענה מצוין גם אם לא חשבתם על זה בתכנון.

img-4

ידיות או לא להיות

יכול להיות שהידיות שתקבלו יהיו פשוטות יחסית. גם הידיות הן סוג של תכשיט למטבח שלכם, ובעלות מינימלית של החלפתן תוכלו להתאהב עוד יותר במטבח שבחרתם. ההיצע הוא אינסופי, כדאי ללכת על ידיות עם מרווחים יחסית סטנדרטים בחיבור שלהן לדלתות, כדי שאם בעוד כמה שנים תרצו להחליף אותן, לא תישארו עם חורים לא מתאימים בדלתות.   

אין לכם מקום? הוסיפו מדפים פתוחים

הרבה פעמים אין מספיק אחסון במטבח או שיש אזורים יחסית ריקים, במקרה כזה אני ממליצה להוסיף מדפים פתוחים שגם יתנו מענה לאחסון של אביזרים דקורטיביים או שנמצאים בשימוש לעיתים קרובות, וגם יוסיפו עוד אופי למטבח. אני אוהבת ללכת על מדפים בצבע שונה מהארונות, כדי ליצור עניין נוסף (בדרך כלל המדפים שהכי יתאימו כמעט לכל מטבח הם מדפי עץ והיום יש טרנד חזק של מדפי ברזל).

ומה עם מקום לשבת? 3 פתרונות באי 1

הישראלים אוהבים אי במטבח ולא סתם, המטבח הוא לרוב מרכז הבית ובאי אפשר לקבל שלושה במחיר אחד: גם שולחן ישיבה ואוכל (הוא גם אחלה למי שעובד על מחשב מהבית), גם משטח עבודה נוסף וגם עוד מקומות אחסון. את השיש המסורתי ניתן להחליף במשטח עץ (בוצ’ר) או בשיש דמוי עץ (יש דברים מהממים) ואז להתחבר למדפי העץ שהוספנו קודם וליצור המשכיות. לאי גם צריך כיסאות לא? וזו עוד דרך לשדרג את מראה המטבח, כמות הסגנונות היא אינסופית ובחירת הכיסאות הנכונים בהחלט יכולה להוסיף יוקרה למטבח.

img-5

הפרטים הקטנים שמשדרגים הכל

היהלום שבכתר ההום סטיילינג ולא סתם, אקססוריז הם הדרך הקלה ביותר לשדרג כל חדר ובטח מטבח, כמעט ללא מאמץ. זו הזדמנות טובה לדיירי הבית להציג קצת מהאישיות שלהם, אוספים מעניינים, מזכרות ממקומות שהיו בהם, מתנות שקיבלו או אפילו זר פרחים באגרטל שהם אוהבים. האקססוריז, כמו הידיות, ניתנים להחלפה בכל רגע נתון ובלי עלויות גבוהות, וזו הסיבה שממש אפשר להתפרע איתם ואז יוצאים הדברים הכי יפים, וגם אם לא – תמיד אפשר להחליף

ירוק בעיניים

הצמחים נכנסו חזק בכל נושא ההום סטיילינג, תמיד עדיף להשתמש בצמחים חיים אבל היום יש גם דברים מאוד יפים מפלסטיק – כל אחד והעדפתו. אני ממליצה לשלב בעיקר ירוק, בכל משתלה יסבירו לכם מה מתאים לפנים הבית המואר או החשוך. לחובבי גידול גרעיני אבוקדו – אפשר לפזר ברחבי המטבח את התוצרים ובקלות לסחוט גם מחמאות על הצלחת הגידולים. פה צמחים נופלים על המדפים שתלינו ושם קערת סוקולנטים (שזה סוג של קקטוסים שלא דורשים יותר מדי תחזוקה). ואם מקודם דיברנו על אי, אז אפשר ליצור מדף תלוי מעל האי שמשלב בתוכו גם תאורה, גם מדפים להנחת צלחות, כוסות וכו’ וגם עוד מקום לשים צמחים נשפכים שכל כך מוסיפים למטבח.

img-6

מה זה צוקל ואיך הוא יכול לשדרג?

הפנל שמחבר בין ארונות המטבח לרצפה ובעצם מסתיר את רגלי הארונות ומונע ממים להיכנס, הוא דבר יחסית קטן אבל יכול לעשות הבדל גדול. צבע הצוקל שבוחרים צריך להתאים לריצוף הבית ובדרך כלל מה שמקבלים כסטנדרט הוא צבע אלומיניום. שווה לבדוק אפשרות לבחירת צוקל לבן או שחור או צוקל בצבע המטבח שבחרתם, גם אם יש צורך בתוספת תשלום קטנה (עניין של כמה מאות שקלים).

עוד פרטים קטנים שמשדרגים הכל!

  1. ברז מרשים
  2. מוצרי חשמל יוקרתיים
  3. מכונת קפה יוקרתית אגב לגמרי משדרגת מטבחים.

נקודות למחשבה בתכנון מטבח לפני שסוגרים את השינויים אצל הקבלן:

  1. בדקו אופציה של ברז מים מסוננים מתוך הכיור במקום מתקן מים על השיש – יש היום טכנולוגיה מעולה שמפנה מקום על השיש ויוצרת מראה נקי יותר (חייב הכנה מראש).
  2. אם גם אתם מטעינים את הטלפון במטבח, כדאי שתחשבו על אופציה של הוספת נקודת חשמל מוסתרת בתוך מגירה, כך שהטלפונים או הטאבלטים יכולים להיות מחוברים לחשמל במגירה סגורה.
  3. הוספת נקודת חשמל לטוחן אשפה אם אתם בעניין.
  4. הוספת נקודת חשמל למקרר יין אם יש לכם, ניתן לשלב אותו גם בתוך האי.
  5. הוספת נקודת חשמל בגובה נמוך לשואב אבק רצפתי שהרבה פעמים נמצא באזור המטבח.
  6. הוספת נקודת חשמל לשואב אבק דייסון שתלוי על הקיר לפעמים במטבח

עכשיו זה הזמן ליישם, בהצלחה!

אחרי שהבנתם שהפרטים הקטנים משדרגים את החלל הכי חשוב בבית, המטבח – הלב של הבית, המקום בו נפגשים כל המשפחה, אוכלים ,מעבירים חוויות וחולמים חלומות. אנחנו ברותם שני גאים לקחת חלק בחלומות שלכם ואנו עובדים עם הספקים המובילים בשוק על מנת לייצר לכם חוויית מגורים שלמה ונעימה. כל שדרוג מטבח קבלן מתחיל בקניית דירה. זה הזמן למצוא את הדירה שמתאימה לכם>>

img-7

שירלי חכמון מעניקה פגישת ייעוץ ללא עלות ו- 15% הנחה על כל שירותי התכנון, ליווי והום סטיילינג

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

img-12

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים