Blog

משפחות רבות נוהרות למגדלים

שכונות מגדלי המגורים ברחבי הארץ ממשיכות להתרחב, לא בכדי משפחות רבות מעדיפות את המגורים בבניין על פני מגורים בבית קרקע ישנם יתרונות רבים לכך. ריכזנו מס’ סיבות שבזכותן משפחות מעדיפות לגור במגדלי מגורים.

מתקנים שיתופיים ונוחים

מבנים מציעים לרוב מגוון רחב של שירותים נוחים, כגון חדר כושר, לאונג’, חדרי דיירים ומרחבים קהילתיים ייעודיים. זה יכול להפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ולחסוך לכם זמן ומאמץ בהשוואה למגורים בבית קרקע.

מתחם פיאצה BALNACE - פרויקט נתניה RESORT - חברת רותם שני חברת נדלן מובילה בהתחדשות עירונית

מתחם פיאצה BALNACE – פרויקט נתניה RESORT

חיים קהילתיים

מגורים בבניין יכולים גם לספק הזדמנויות לאינטראקציה חברתית ולבניית קהילה, תוכלו להשתתף באירועים קהילתיים ולבלות עם הסובבים אותך במרחק נגיעה מהדלת שלך.

אבטחה

מבנים בדרך כלל מאובטחים יותר מבתים פרטיים, עם כניסות מאובטחות, מעקב וידאו ולעתים מספקים מאבטח 24 שעות ביממה. זה יכול לתת לך שקט נפשי בידיעה שהבית שלך מוגן ובטוח.

תחזוקה

אשר אתם גרים בבניין, אתם לא צריכים לדאוג לתחזוקת הנכס או לתיקון כל שהוא. הנהלת הבניין מטפלת במשימות אלו, וחוסכת לכם זמן וכסף.

מתחם שכונתי המשלב גינה קהילתית ועמדות עבודה שיתופיות - פרויקט WE R רעננה - חברת רותם שני

מתחם שכונתי המשלב גינה קהילתית ועמדות עבודה שיתופיות – פרויקט WE R רעננה

נגישות

מגורים בבניין פירושם לעתים קרובות שאתה קרוב לתחבורה ציבורית, מתחמי קניות תרבות ובילוי, מה שמקל על ההתמצאות וההנאה מכל מה שיש לעיר להציע.

משתלם

מגורים בבניין יכולים לרוב להיות משתלמים יותר מאשר מגורים בבית פרטי, במיוחד באזורים שבהם מחירי הנדל”ן גבוהים. השכרה או קניית דירה בבניין יכולה להיות אופציה תקציבית יותר למי שרוצה לגור בעיר.

לסיכום, מגורים בבניין יכולים להציע יתרונות רבים על פני מגורים בבית פרטי. ממתקנים נוחים ועד לשיפור האבטחה והנגישות, ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לשקול לגור בבניין. קח את הזמן כדי לבחון את האפשרויות שלך ולמצוא את הבניין המתאים לך, וליהנות מהיתרונות הרבים של החיים בעיר.
חברתנו רותם שני מקימה מתחמי מגורים רבים אשר כוללים מגדלים נמוכי קומות ורבי קומות במגוון ערים ברחבי הארץ. כדוגמת: רותם שני רעננה WE R, רותם שני נתניה RESORTמתחם הסביון בית שמש, גבעת הפרחים תל אביב, ברנדייס רעננה, רחל גבעתיים.

 

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד