Blog

מחפשים את ההשקעה הבאה שלכם? כך תזהו שכונות שהמחירים בהן יקפצו במאות אחוזים!

שכונות רבות ברחבי הארץ שהיו מוזנחות עברו מתיחת פנים רצינית. אז אילו שכונות מוזנחות הפכו לסופר מבוקשות, באלו שכונות מתחדשות המחירים עלו בעשרות אם לא מאות אחוזים?

 

ערים רבות ברחבי ישראל שהיו מוזנחות עברו מתיחת פנים רצינית, משפחות צעירות החלו לזרום ומשקיעים אשר זיהו את הפוטנציאל של המקום החליטו להשקיע כשהמחירים עוד אטרקטיביים. אז אילו שכונות מוזנחות הפכו למחודשות ומבוקשות, אלו שכונות צפויות לשנות את פניהן לחלוטין בשנים הקרובות? כל הסודות כאן!

 

אילו שכונות עשו את הקפיצה הגבוהה ביותר תוך מס’ שנים?

בתחילת שנות ה- 2000 הייתה שכונת בת גלים בחיפה שכונה עזובה ומוזנחת, שהביקוש לנדל”ן בה פיגר בפער גדול מהשכונות הסמוכות לה. באותן השנים, מיזמי פינוי-בינוי ענקיים שינו את פניה של שכונת נווה שרת בתל אביב, רק מעטים מתושבי העיר יכלו לחזות את עתידה של השכונה המיושנת שהפכה למעוז של משפחות צעירות אשר נהנות מחיי קהילה תוססים בשכונה מתחדשת מרושתת בגני משחקים לילדים וממגוון שירותים בתוך המתחם המחודש. ב- 2013 דירת 4 חד’ עלתה בממוצע 1,902,000 ש”ח וב- 2023 מחירה הממוצע עומד על 4,490,000 ש”ח.

דוגמאות נוספות לשכונות כאלה, שהפכו בתוך שנים ספורות מה”חצר האחורית” של הערים הגדולות לאבן שואבת עבור זוגות צעירים ומשקיעים שתרו אחר עסקאות נדל”ן אטרקטיביות, כך היה גם במקרה של שכונת מורשה ברמת השרון שהפכה ממעברה של עולים קשיי יום לשכונה מבוקשת אליה היגרו משפחות רבות מכל רחבי רמת השרון ומחוצה לה ממעמד סוציואקנומי בינוני גבוה, בעקבות תהליכי התחדשות והפיתוח עירוני. לצורך הדוגמא ב- 2013 מחיר ממוצע לדירת 4 היה 2,011,000 ש”ח וב-2023 מחיר ממוצע 3,300,000 ש”ח  כך קרה גם בשכונת נווה יהושע ברמת גן – שכונות שאיש מתושבי האזור לא שאף לשכן בהן את משפחתו בה מחיר ממוצע ל1,554,000 ש”ח וב- 2023 במחיר עומד על 2,837,000 ש”ח, שכונת פלורנטין שהפכה להיות מוקד להיפסטרים צעירים בתי קפה וחיי לילה תוססים, שכונה שוקקת וטרנדית. המחיר לדירה ממוצעת של 4 חד’ בפלורנטין עמד ב- 2013 על 3,187,000 ש”ח וב- 2023 מחיר ממוצע של דירת 4 חד’ עומד על 4,950,000 ש”ח.

המשותף לכל אותן שכונות הוא העובדה שעליית שווי הנדל”ן בתחומן “באה בהפתעה” למרבית המשקיעים ורוכשי הדירות, לרבות התושבים שחיו בסמוך להן, אף אחד לא ידע לחזות איך שכונות שנתפסו מיושנות ולא אטרקטיביות הפכו לשכונות הממותגות כמובקשות, צעירות ומודרניות.

שכונות מתחדשות פוטנציאל להשקעת נדל"ן טובה צפון מערב נתניה

אז מה היום אנחנו יודעים היום שלא ידענו אז? הסוד להכפיל ולשלש את ערך הדירה הוא לדעת לזהות שכונות שעתידות להתחדש!

ישנן מס’ עיריות אשר הפנימו את העובדה כי התחדשות עירונית היא מנוף לעלייה בביקושים לעיר, לשיפור איכות החיים של התושבים ושביעות רצונם ומקדמות תוכניות התחדשות עירונית.

שכונות עפ פוטנציאל צמיחה רותם שני RESORT נתניה לפני הריסה

 

אז איזה עירייה מעודדת התחדשות ומקבלת רוח גבית מראשת העירייה? נחשתם נכון .. נתניה.

נתניה נחשבת לאחת הערים הצומחות והמתפתחות בישראל בשנים האחרונות.

עיריית נתניה בראשות מרים פיירברג שמה לעצמה למטרה לקדם פרויקטים של התחדשות העירונית לפתח את האזורים הוותיקים של העיר.  לצד חידוש הבניינים הישנים והמסוכנים ושיפור איכות החיים של התושבים. העירייה מובילה ומקדמת עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית

באילו שכונות העירייה מתכננת לקדם ולבצע מהפך משמעותי בהן?

המתחמים העיקריים אותן מתכננת העירייה לפתח הם: מרכז וצפון העיר הוותיק. בצפון מערב נתניה אושרו להפקדה תוכניות התחדשות עירונית: תמ”א 38 ופינוי בינוי.

התוכניות כוללות מלבד בניינים חדשים ויפים גם שטחי מסחר ותעסוקה, מבני ציבור כגון גני ילדים בתי ספר, מבני קהילה ושטחים פתוחים. השכונה הצפון מערבית נמצאית באזור בעל צפיפות בנייה נמוכה יחסית כיום ובעל נגישות תחבורתית טובה והיתרון הבולט של האזור הוא  קירבתו לחוף הים.

אז איך תראה השכונה של המחר?

ראשת העיר אומרת שהכבישים והמדרכות יורחבו, שבילי אופניים ייסללו וישודרגו תשתיות הניקוז. בנוסף, יוקמו גינות ומרחבים ציבוריים חדשים השמים דגש על שבילי גישה לים, לצד בנייה מגוונת ועירוב שימושים. יוקמו גני הילדים ומעונות יום נוספים וגם מרכזי מסחר שכונתיים (חלקם בקומת הקרקע של הבניינים. כפועל יוצא, הצורך בשימוש ברכב לנסיעות בתוך העיר יפחת משמעותית.

לגבי הנגישות והתחבורה טוענת ראשת העיר כי העירייה פועלת לשיפור משמעותי בתחום התחבורה לצד שיפור התשתיות העירוניות ותוספת של מבני ציבור לשירות התושבים.

השכונה הצפון מערבית  נהנית ממשאב בולט – הים!  מי לא רוצה לגור ליד הים? דמיינו אותכם פוסעים כמה דקות ברגל ומגיעים לחוף, יושבים במרפסת ונהנים מבריזת הגליםו

אז אם נזקק את הנאמר כאן – מה צריך לבדוק?

  • תוכניות עתידיות להרחבת שכונה והגדלת יחידות הדיור – ניתן לאיתור במערכת GIS של העירייה
  • תוכנית לפיתוח תשתיות, מוסדות ציבור כגון בתי ספר, גנים, בקרבת מקום – ניתן לאיתור במערכת GIS של העירייה
  • תוכניות תחבורתיות ונגישות לשכונה: מחלפים וכבישים, תחבורה ציבורית, תחנת רכבת בסביבה – ניתן לאיתור במערכת ה-GIS של העירייה
  • אזורי תעסוקה ומסחר בקרבה

 

זה הזמן להשקיע ולזהות את הפוטנציאל הגלום בשכונות המתחדשות! התחדשות עירונית מביאה לשיפור באיכות החיים של הדיירים והבטיחות שלהם, מלבד זאת מביאה לפריחה כלכלית של אזורים שבעבר נחשבו לאזורים נכשלים ותורמת להקמה של שטחי מסחר ושירותים ציבוריים באיכות גבוהה, ריאות ירוקות והדבר הבולט ביותר שתהליך התחדשות עירונית מעלה את ערך הדירה באופן משמעותי!

 

מתחם רותם שני RESORT בצפון נתניה במרחק 250 מ' מהים

רותם שני RESORT מתחם מגורים יוקרתי אשר ממוקם בלב שכונה וותיקה שעתידה להתחדש בצפון מערב העיר נתניה כ- 250 מ’ מרצועת החוף כך שהשקיעה והים יכולים להפוך לחלק משגרת חייכם החדשה.

לצד תכנון הדירות המרהיבות, הושקעה מחשבה יתרה בתכנון השטחים והחללים הציבוריים. שטחי החוץ המקיפים את הבניינים כוללים שבילי הליכה פסטורליים, עצי נוי, כרי דשא נרחבים, פינות ישיבה פתוחות לבריזה המשכרת וכיכר BALANCE מרכזית, המשלבת דק לתרגול האיזון בין הגוף והנפש. כל אלה לצד חדר כושר, חללי עבודה משותפים ולאונג’ יוקרתי, המזמינים את הדיירים ליהנות ממגוון פונקציות ופעילויות.

 זה הזמן לקנות דירה ליד הים בלב שכונה משתדרגת בפרויקט רותם שני RESORT צרו קשר כאן ונחזור אליכם על פרטים >>

 

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד