Blog

ככה תלבישו את הדירה החדשה בלי לקרוע את הכיס

סוף סוף, הדירה החדשה מוכנה ואתם כבר מתרגשים לאכלס אותה ולהפוך אותה לבית שהוא הכי שלכם בעולם! אבל איך מלבישים את הבית בלי לקחת החלטות כבדות? המשיכו לקרוא.

יעד פרזול | 4/3/2024

התחלות חדשות הן תמיד עניין מרגש- במיוחד לקראת אכלוס הדירה החדשה שלכם שנראית כרגע כמו קנווס ריק שממתין לקבל צבע, אופי ומשמעות.

אבל איפה מתחילים? לנושא הלבשת הדירה חשוב לגשת עם תוכנית שמכבדת גם את הפונקציונאליות הנדרשת מחלל המגורים, וגם את הסגנון שמאפיין אתכם הכי טוב ויתן לכם תחושה אמיתית של בית.

השינוי הקטן שעושה את ההבדל

אנחנו נוטים להאמין ששינוי או שיפור מחייב מאמץ או הוצאה כספית גדולה, אבל ההפך הוא הנכון, ולא תאמינו איזה שינוי אפשר לחולל בבית מהחלפה של פריטים פשוטים כמו הידיות במטבח, הפח או סט האמבטיה.

כך שגם אם עשיתם בחירה שפחות התאימה לכם, או שהטעם שלכם השתנה, אתם תמיד יכולים להרגיש חופשיים להחליף ולנסות משהו אחר.

איזה סגנון תופס אתכם?

 

האפשרויות בהלבשת הבית בלתי מוגבלת, אז לפני שאתם מפשילים שרוולים ומתחילים לחפש אקססוריז חשוב לצמצם את הבחירות לסגנון שהכי קורץ לכם.

אוהבים עיצוב מודרני, עכשווי, נקי וחלק ששם פונקציונאליות במרכז? שווה לשקול לאבזר את חדר האמבטיה בספסל קוריאן או בסל כביסה מעוצב.

מחפשים עיצוב כפרי, מקורקע וחמים? שווה לשחק עם בחירת הידיות שימסגרו את עיצוב הבית לפי הטעם שלכם, להנעים את הסלון או את חדר האמבטיה עם מגשי מרגוע ונרות ריחניים, וכמובן להתהדר בסלסילות חמודות ופריטי קש.

בין אם אתם אנשים אדמתיים שאוהבים חום ונוסטלגיה או מחפשים פונקציונאליות וקדמה, ממתין לכם עולם שלם של אבזור בכל נקודה על הסקאלה. 

מראה קשת מסגרת עץ בדגלים שונים

מדדו את החלל

מרגישים שאתם כבר יודעים מה אתם מחפשים? רגע לפני שאתם מממשים את העיצוב המיוחל חשוב לוודא שלקחתם מידות מדוייקות של החדרים והארונות בבית כדי לוודא שהאקססוריז שבחרתם מתאימים ומאפשרים זרימה נעימה בחלל הבית.

מדידה מדוייקת תעזור לכם להימנע מהפתעות לא נעימות כמו שקעים שמפריעים או דלתות וחלונות שלא נלקחו בחשבון, ובנוסף תאפשר לכם למקסם את חלל הבית ולהחמיא לקו העיצובי באותה נשימה. 

 

טיפ קטן ושיקי מאיתנו: היום הפחים כל כך אין, שהם אאוט- אם אתם מחפשים דרך עדכנית לייעל את האחסון במטבח, שווה לפנות ארון לחומרי ניקוי ולהעמיד פח מעוצב ואלגנטי בנקודה נגישה בחדר.

השינוי הזה יחסוך לכם זמן יקר בריצות וגישושים ויאפשר לכם חופש מוחלט בבחירת פח בגודל שמתאים לשגרה שלכם.

 

צבעים וטקסטורות

אחרי שהשקעתם מחשבה בסגנון, ביצעתם מדידות והבנתם טוב יותר מה אתם מחפשים לראות, הגעתם לשלב הכיף באמת- בחירת האקססוריז שיהפכו את הבית שלכם למושא קנאה.

עכשיו הגיע הזמן להתנסות בצבעים, בצורות, בחומרים ובטקסטורות שיוסיפו עומק ועניין לבית שלכם, נסו לשלב בין עץ, מתכת וזכוכית ולהוסיף טקסטיל כמו שטיחים חמימים ומגבות כדי למצוא שילובים מעניינים שמתאימים לאופי שלכם.

מומלץ לבחור פלטת צבעים אחידה שתשמור על עקביות בקו העיצובי בין חדרי הבית ותיצור תחושה מרגיעה, ולנועזים ביניכם- אל תחששו לזרוק גוון מפתיע למיקס. בסופו של דבר, הלבשת הבית היא סובייקטיבית והכי חשוב שאתם אלו שתרגישו בנוח.

הדובדבן שבקצפת

עיצוב הבית שלכם לא מושלם באמת עד שמצאתם את האקססוריז הקטנים שעושים את ההבדל.

ממתלי הבגדים בבית ועד למגשים, לקנקנים ולנרות הריחניים ופרטי הנוי, יש אינספור אקססוריז מלאי אופי שיתנו לדירה החדשה תחושה אמיתית של בית.

לסיכום, מחשבה מקדימה על הלבשת הבית תפתח לכם עולם שלם של אפשרויות עיצוב, בלי לקחת החלטות כבדות ובלי לקרוע את הכיס.

ב’יעד’- פרזול ועיצוב הבית נשמח להציע לכם הטבות משמעותיות לאקססוריז שווים ואיכותיים שיעזרו לכם להפוך את הדירה החדשה לבית של ממש.

מועדון ההטבות של רותם שני מציע לכם הנחה של 20% על מבחר מוצרים ביעד פרזול.

יעד פרזול

20% הנחה *תקף לחנויות *לא כולל כפל מבצעים

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים