Blog

כוח מקיר לקיר

הגיע הרגע! אחרי חודשים רבים, ציפייה והתרגשות קיבלתם את המפתח לדירה החדשה שלכם איך אפשר להפוך דירה כמו של כולם, לדירה שלכם? קיר כוח!

שירלי חכמון מעצבת פנים | 30/1/2023

הגיע הרגע! אחרי חודשים רבים, ציפייה והתרגשות קיבלתם את המפתח לדירה החדשה שלכם וזה באמת יום מאושר. אתם מגיעים לדירה, היא כבר נקייה ומושלמת אבל מה עושים עם כל הקירות הלבנים האלה? ואיך אפשר להפוך דירה כמו של כולם, לדירה שלכם ועל הדרך להכניס צבע, חום ועניין? פשוט מאוד – קיר כוח!

ברותם שני אנחנו לא רק מוכרים 4 קירות אנחנו מוכרים בית בו תגור משפחה עם אופי עם צרכים משתנים, אותה הדירה תעוצב בדמותה. חשוב לתת ערך לכל ללקוחותינו לכן התייעצנו עם שירלי חכמון, מעצבת על פנים בכדי שתתן לנו טיפ ישים וקל להפיכת כל בית לWOW – קיר כוח.

מה זה קיר כוח? 

קיר מרכזי במרחב, בדרך כלל בסלון, לעיתים הקיר שעליו תלויה הטלוויזיה אבל לא תמיד, שמעצבים אותו בצורה בולטת ומיוחדת כדי שיהווה נקודת מוקד עיצובית במרחב. קיר כוח יכול גם להיות בחדר שינה, חדר ילדים או בחדר העבודה, אבל הפעם אתמקד בסלון ואתן לכם אופציות ליצירת קיר כוח שכל השכנים ידברו עליו, וגם טיפים שכדאי לקחת בחשבון כדי להוציא את המקסימום ממנו.

איך נדע לבחור את קיר הכוח שלנו?

בדרך כלל הוא יהיה הקיר הכי גדול ובמיקום בולט במרחב, תפקידו למשוך את תשומת הלב ולהוות נקודת המוקד העיצובית של המרחב. קיר הכוח הוא שונה ויוצא דופן בהשוואה לקירות האחרים, הוא מגדיר את המרחב ומשתלב באופן הרמוני עם יתר העיצוב של החלל והריהוט.

איך מעצבים את קיר הכוח?

יש המון דרכים לחיפוי מעוצב של קיר הכוח, אלה הבולטים שבהם:

המלך: טפט

כיסוי קיר דקורטיבי המשמש לחיפוי וקישוט הקירות הפנימיים והמלך הבלתי מעורער של הלבשת הבית. כל כך פשוט עם אפקט גדול ואינספור אפשרויות. הנה כמה דברים שכדאי לזכור לגבי טפטים:

בחרו טפט בעל דוגמא ומרקם מעניינים: פרחוני, גיאומטרי, עם אפקט תלת-ממדי או טקסטורה נעימה. מהטפט הנבחר תוכלו לדגום את פלטת הצבעים שתעזור לכם לבחור את יתר הרהיטים והעיצוב לחדר.

אם אתם אוהבים עיצוב יותר סולידי, טפט בגוונים ניטרליים ורגועים כמו אפור בהיר, שמנת או תכלת עדין יתאימו לרוב הסלונים.

בחרו טפט איכותי ועמיד, והחליטו אם להדביק אותו מקיר לקיר או רק בחלק מקיר הכוח ולשלב אותו עם צבע מעניין או חיפוי אחר.

מומלץ שבעל מקצוע מנוסה ידביק את הטפט כדי שישמר לאורך שנים רבות

המלכה: אבן טבעית

החיפוי הקלאסי לאוהבי החומרים הטבעיים והבחירה הראשונה של הרבה מאוד אנשים. למה כדאי לשים לב?

לכל אבן מרקם וגוונים ייחודיים, מומלץ ללכת ולבדוק מה מוצא חן בעיניכם והאם הוא איכותי מספיק לחיפוי קיר ומתאים מבחינת המשקל (שלא יהיה כבד מדי).

ניתן לשלב לוחות אבן בגדלים ובגוונים שונים ליצירת אפקט ויזואלי מעניין. כדאי לתכנן תאורה מובנית שתדגיש ותבליט את טקסטורת האבן.

אפשר לשלב את האבן רק על חלק מהקיר וליצור שילוב עם טיח, עץ, מתכת או חומרים אחרים. בהתקנה הקפידו על איטום וטיפול נכון באבן לשמירה על מראה יפה לאורך שנים. ניתן להוסיף דקורציות כמו מדפים, צמחייה או אמנות על הקיר כדי להוסיף עניין. שלבו ריהוט בגוונים נייטרליים וטבעיים שישתלבו עם האבן ולא יתחרו בה על תשומת הלב.

הביצועיסט: חיפוי פולימרי

הטרנד הכי חזק בשנים האחרונות הוא טרנד סרגלי העץ הפולימרים. פולימר – חומר סינתטי קשיח וחזק הדומה לפלסטיק, מאוד איכותי, קל לתחזוקה ועם אינסוף אפשרויות עיצוב. חוץ מהסרגלים הפולימרים ניתן למצוא אריחים גיאומטריים תלת ממדיים, קרניזים, פלטות דמוי עץ (כולל פרקטים שבדרך כלל מיועדים לרצפה אבל ניתן להשתמש בהם גם לקיר), אבן, קרמיקה או בטון ועוד.

חיפויים פולימרים זמינים במגוון רחב של גוונים וטקסטורות מהם ניתן ליצור קומפוזיציות מגוונות.

את הסרגלים למשל ניתן להתקין לגובה או לרוחב, ניתן לשלב סרגלים אנכיים ואופקיים או סרגלים בגדלים שונים ובצבעים מנוגדים, ליצירת משחקי פרופורציה ותנועה על הקיר.

ניתן לשלב את החיפויים הפולימרים עם חומרים אחרים. שילוב תאורה עם חיפויי קיר פולימרים יוצר דרמה אווירה ועניין. חיפויי קיר פולימרים יותר זולים מחיפויי קיר אחרים.

הם בעלי עמידות גבוהה לשחיקה ולמים. ההתקנה שלהם מאוד קלה, ניתן לבצע לפעמים לבד.

בניחוח של פעם: בריקים

חיפוי קיר הכוח בבריקים (לבנים) יכול ליצור מראה אורבני-תעשייתי, כפרי או מודרני. אחרי שבחרתם סגנון, הנה כמה המלצות:

בחרו בריקים בגוון אחיד או במספר גוונים הרמוניים ליצירת אפקט ויזואלי מעניין. שחקו עם אופן הנחת הבריקים – אופקי או אנכי או משולב, במבנה חומה או קווים מקבילים, פישבון ועוד.

ניתן לצבוע חלק מהבריקים או את כל הבריקים בגוון שמשלים את עיצוב המרחב. כדאי להדגיש את מרקם הבריקים עם תאורה ייעודית. ניתן לתלות על הבריקים ציור, שעון או מדף כאלמנט עיצובי נוסף. גם פה חשוב לוודא שהקיר יכול לשאת את משקל הלבנים לפני התקנתן ואם לא, יש לבצע חיזוקים.

חשוב להקפיד על איטום וטיפול נכון בלבנים למניעת ספיגת לחות וכתמים.

כבר מזמן לא רק ש… הספריה

ספריה היא כבר מזמן לא רהיט פונקציונלי בלבד. גם אם אתם לא אנשי ספר, ספריה יכולה להציג מעבר לספרים גם אקססוריז ואמנות מסוגים שונים. ניתן לבנות ספריה מכל חומר כמעט, כשהבולטים בהם: עץ, מתכת, פורמייקה וכמובן שילובים ביניהם.

יש אינספור דרכים לעצב ספריה שתתאים לכם:

הספריה יכולה להיות עם מדפים פתוחים בלבד, או משולבת גם עם ארונות סגורים, היא יכולה לשמש לאחסון פונקציונלי וגם לצורך תצוגה של דברים שאתם אוהבים.

ניתן לשלב דלתות זכוכית מעוצבות או צבעוניות. מומלץ לתכנן ספריה מרשימה המגיעה עד לגובה התקרה שתיתן את אפקט הוואו.

אם הספריה גבוהה מאוד, ניתן לשלב סולם דקורטיבי שיוסיף עוד אלמנט עיצובי בנוסף לפונקציונליות. אם יש לכם הרבה ספרים, מומלץ לסדר אותם על פי גובה וצבע ליצירת קומפוזיציה אסתטית. תאורה מובנת בספריה תדגיש את הפריטים המונחים עליה ותוסיף נופך עיצובי. אם המרחב מאפשר, כדאי להוסיף כורסא ומנורת קריאה ליד הספריה.

תמיד במרכז: קיר כוח בשילוב טלוויזיה

אם בקיר הכוח שלכם משולבת טלוויזיה, ניתן לשלב אותה עם כל אחד מסוגי החיפויים שהוזכרו למעלה, ואלה הדברים שצריכים לשים אליהם לב:

בחרו בטלוויזיה בגודל מתאים לחלל ותלו אותה בגובה העיניים בישיבה. תכננו את מיקום הטלוויזיה ואת החשמל בצורה שכל הכבלים יוסתרו לקבלת מראה נקי.

תאורה עקיפה מאחורי הטלוויזיה תקטין בהירות והשתקפויות ותוסיף לאווירה נעימה. מקמו את הרהיטים בצורה שתהיה נוחה לצפייה בטלוויזיה.

בקטנה…

אם חשקה נפשכם בקמין, קיר הכוח הוא המקום בשבילו. תכננו את התשתיות מראש ותנו לו להיות השחקן הראשי בקיר.

התייחסנו לתאורה בכל אחד מסוגי החיפויים, אבל חשוב להדגיש כי תאורה נכונה יכולה לעשות את ההבדל בין קיר יפה לקיר וואו. תכננו אותה לפרטי פרטים לפני ותקצרו את המחמאות אחרי.

קומפוזיציה – חשוב ליצור איזון בין האלמנטים השונים ולא לגרום לעומס יתר, גם פשטות מעודנת יכולה להיות מרשימה.

אנו ברותם שני משלבים תכנון יוצא דרך בכל הפרויקטים שלנו לקבלת פרויקטים מעוררי השראה. בואו לבחור את הדירה הבאה שלכם ממגוון הפרויקטים שלנו 

 

שירלי מתמחה בעיצוב פנים, ליווי שינויים בתכנון, בחירת חומרים, הלבשת הבית ומציעה ללקוחות רותם שני פגישת ייעוץ בת שעה ללא תשלום ו 15% הנחה על כל אחד מסוגי השירותים.

 

 

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים