Blog

כאן גרים – רותם שני גני תקווה, השכונה הכי אטרקטיבית בבקעת אונו

לגור בסביבת מגורים אידיאלית באחת הערים האיכותיות ביותר בגוש דן. משפחות רבות לא מוכנות להתפשר על חווית המגורים ולבחור את הטוב ביותר, שכונת רותם שני בגני תקווה סיפקה מענה לכל הסטנדרטים של סביבת מגורים מושלמת.

למצוא דירה מתאימה – זה עסק לא פשוט

למצוא דירה מתאימה – זה עסק לא פשוט, אבל מעבר למפרט, למשכנתא ולמחיר – השכונה בה היא נמצאת משמעותית לא פחות, שהרי בסופו של דבר אם השכנים נאים בעיניכם – הדירה נאה בעיניכם.

איך צריכה להיראות שכונת מגורים משפחתית שמתאימה למגורים נוחים עבור משפחה לאורך שנים?

האדריכל אריק שהם, שתכנן את שכונת המגורים רותם שני בגני תקווה, מסביר ששכונה משפחתית אידיאלית היא כזו שתוכננה מאלף ועד תו ושלא הייתה צריכה להתמודד עם מתחמים קיימים שעברו ריענונים והגבילו את התכנון. במקרה אידיאלי בו השכונה מתחילה מקרקע שלא הייתה בנויה קודם לכן, יש לאדריכלים שליטה גדולה יותר ואפשרות לתכנון מיטבי: ״אפשר ליצור מרקם חדש ויחסי גומלין נכונים בין הבניינים, לרווח ביניהם נכון, ליצור הפניות נעימות לאזורי נוף ולהתחבר למרקם בקיים בצורה טובה״, אומר שהם. כך, שכונה חדשה משמעותה מיצוי הסביבה לטובת המגורים והיא נהנית גם מבניה ירוקה שמתחשבת בכיווני האור, בהצללות ובקרינת השמש, חוסכת בעלויות ושומרת על הסביבה.
שכונה אידיאלית היא שכונה המעניקה למתגוררים בה תחושה של ביטחון אישי ורווחה יחד עם מרחבים ירוקים ופתוחים, מוסדות חינוך איכותיים ומתחמי בילוי ופנאי נגישים וקרובים. בחברת רותם שני זיהו את איכויותיה ויתרונותיה של גני תקווה, בהיותה יישוב בו מתקיימים כל התנאים לשכונה כזו.

שכונת רותם שני גני תקווה

שכונת רותם שני בגני תקווה

סביבת מגורים אידיאלית

כשחושבים על סביבת מגורים אידיאלית, מעבר לאיכות הבנייה, רמת האבזור והנוחות בדירה עצמה, יש לקחת בחשבון גורמים סביבתיים מגוונים. פרויקט גני תקווה של רותם שני ממצה את יתרונותיה של גני תקווה, ואת יתרונותיו של מיקום השכונה ואופי השטח למקסימום, והתוצאה היא שכונה שמספקת לדייריה סביבת מגורים אידיאלית לכל הגילאים.
• מרחבים ירוקים פתוחים – מרחבים בהם יכולים ילדים בני נוער ומבוגרים להיפגש, לשחק ולעסוק בפעילויות ספורט, כולל פארק רחב ידיים בלב השכונה.
• התייחסות להולכי רגל ולעגלות – שכונה תוססת כוללת את בני כל הגילאים. בזכות תכנון אדריכלי מיטבי מתאפשרת להולכי רגל בני כל הגילאים, כולל קשישים, ילדים ועגלות ובהן תינוקות גישה קלה ונוחה למוסדות ומתקנים, ותנועה קלה ובטוחה ברחבי השכונה.
• גישה נוחה וחניות – מספר מתאים של חניות נוחות, כך שלכל דייר יהיה מקום חנייה בסמוך לבניין בו הוא מתגורר, וכן גישה נוחה ומהירה לכבישים בינעירוניים, כך שיוותר לדיירי השכונה כמה שיותר זמן איכות לבלות עם בני משפחותיהם.
• שירותי קהילה – שכונה חיה ותוססת כוללת אוכלוסיה רב גילאית, וחשוב שיהיו בה או בסמיכות אליה מוסדות חינוך, שירותי רפואה מרכז קניות ובילוי וכיוצא בזה.

בתי ספר בגני תקווה - רותם שני גני תקווה השכונה הכי אטרקטיבית בבקעת אונו

מוסדות חינוך וקהילה בשכונת רותם שני בגני תקווה

פנינה נסתרת בלב המטרופולין

לא רבים יודעים זאת, אך גני תקווה היא אחת הערים האיכותיות ביותר בגוש דן, היא ממוקמת במרחק של כתשעה קילומטר בלבד מתל אביב, ומונה כ 21,500 תושבים. העיר מתאפיינת באווירה בטוחה ונעימה של יישוב קהילתי, ומושכת אליה אוכלוסייה איכותית במיוחד בזכות מעלותיה הרבות. גני תקווה זכתה במשך 15 שנים ברציפות ב 5 כוכבי יופי בתחרות ‘קריה יפה’ שעורכת המועצה לישראל יפה, ודורגה במקום העשירי בפרויקט ” מצעד הערים – דירוג 20 היישובים שהכי שווה לחיות בהם” מטעם ידיעות אחרונות. כמו כן, גני תקווה הוגדרה כעיר בטוחה מפני אלימות נגד ילדים, ודורגה במקום ה 9 המכובד ב”מצעד הערים שהכי טוב לגדל בהן ילדים” מטעם עיתון כלכליסט. גני תקווה נחשבת למובילה בתחום החינוך, בעיר מעל ל 40 גני ילדים ותשעה בתי ספר וכן מערך עשיר ומגוון של חוגי העשרה וספורט לילדים, מבוגרים ובני נוער. העיר מושכת אליה אוכלוסייה המבקשת ליהנות מקרבה למטרופולין של תל אביב מחד, ומחיים שלווים וקרבה לטבע מאידך, ומתאפיינת באווירה קהילתית תומכת ונעימה.

דירה לדוגמא - גני תקווה רותם שני

דירה לדוגמא בשכונת רותם שני בגני תקווה

דליה טוריסקי – סמנכ”ל שיווק ברותם שני, היוזמת ומשווקת פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, “בשנים האחרונות אנו מתבקשים לא רק לחדש ולרגש, אלא גם לענות באופן מדויק על הצרכים של הלקוחות שלנו. האסטרטגיה שהנחתה את עולם הנדל”ן עד לפני כמה שנים הייתה מוכוונת מוצרים,. היום אני יכולה להגיד בבירור כי עברנו לאסטרטגיה מוכוונת לקוחות: מי הם קהלי היעד שלנו, מה הם רוצים ואיך אנחנו מתאימים את הדירות שלנו לצרכים המשתנים ומאפשרים להם להביע את חותמם על הדירה.
התרגום של החזון הזה למציאות תכנונית בא לידי ביטוי באופן מובהק בפרויקט בגני תקווה, בו הקפדנו על כמה עקרונות: מתחם החדרים מאפשר תכנון גמיש, המאפשר לכל משפחה להתאים את הדירה לצרכים שלה. כלומר – זוג מתבגר המתגורר יעדיף חדרי שינה גדולים ומפנקים, משרד וחלל אירוח הכולל אמבטיה ושירותים, כדי לשמור על הפרטיות של האורחים והמתארחים, לכן יסתפק בשלושה חדרי מגורים חלל אירוח גדול. משפחה עם ילד מתבגר, תעדיף להעניק לו תחושה של פרטיות ותעדיף סוויטה הנפרדת משאר החדרים בבית וכדומה. לצד פרסונליזציה של הדירה למתגוררים בה, שאפנו לייצר סביבת מגורים פונקציונלית, חכמה וגמישה, בה כל מטר רבוע בדירה מנוצל באופן שמתאים בדיוק לצרכים הנוכחיים והעתידיים”.

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד