Blog

הטרנדים הכי חמים לעיצוב הבית לשנת 2024

לא כל טרנד מתאים לכל בית, ולא כל עיצוב מתאים לכל אדם – יש לבחור את הטרנדים הרלוונטיים ביותר עבורכם!

 

דיבאני סנטר | 4/02/2024

כולנו, או לפחות רובנו, רוצים בית יפהפה עם מראה עכשווי כובש. כדי לממש את המטרה, המלצה כללית שלנו- לא כל טרנד מתאים לכל בית, ולא כל עיצוב מתאים לכל אדם. כשמאמצים שפה עיצובית, גם אם היא נראית מרשימה מאוד בתמונות, חשוב לבחון ביסודיות האם היא תשתלב היטב גם במרחב המגורים ובחיים שלכם – ואז לבחור את הטרנדים הרלוונטיים ביותר עבורכם. בתחום עיצוב וריהוט יוקרה, ישנם מספר טרנדים מרכזיים השולטים כיום בתחום ומעניקים לנו מבט חדש ומקורי על הסלון הבית.

מינימליזם

הקונספט Less is More – את המונח הכל-כך מפורסם ומצוטט טבע Ludwig Mies van der Rohe, מאבות האדריכלות המודרנית, כבר באמצע המאה הקודמת – אבל אין ספק שבימינו הוא לא רק טרנדי אלא אפילו חשוב. כולנו, או לפחות רובנו, כבר מודעים להשפעות המזיקות של צרכנות מופרזת על הסביבה, ובעצם על החיים שלנו. אימוץ הגישה המפחיתה הוא כמעט הכרח, מה גם שבחירה נכונה של פריטים מדויקים ובעלי נוכחות מובהקת מאפשרת לנו ליהנות מבית שיהיה גם פרקטי וגם יפה להפליא. במסגרת טרנד זה ישנה גם העדפה לפריטים יד 2 או כאלה ממוחזרים, לקווים נקיים וגם לגופי תאורה נסתרים.

שילובי צבעים נועזים

טרנד שעל פניו נראה מנוגד לטרנדים הקודמים ובפרט לגישה המינימליסטית, אבל בפועל דווקא מעצים את היתרונות שלה. יש מגוון דרכים שבהן ניתן ליצור את השילוב שמטבעו מושך תשומת לב ומייצר עניין: למשל חלון שקוף גדול עם מסגרת שחורה, פרקט כהה בחדר בעל גוונים בהירים, ספה קלאסית ועליה כריות עם הדפסים יוצאי דופן, חיבור בין פריטים באחד מגווני הצהוב לפריטים בסגול בוהק ואפילו פיזור שלל כתמי צבע בחלל כך שהתוצאה נראית כמו יצירת אמנות אבסטרקטית. מומלץ לא ליישם טרנד זה בחדרים קטנים שבהם המראה המתקבל עלול ליצור עומס יתר, אבל סלון סטנדרטי או גדול יהפוך ליפהפה בזכותו.

חיבור לטבע

מגמה שנמשכת כבר מספר שנים והולכת ומתעצמת היא עיצוב פנים מודרני שמחבר את הבית לטבע. זוהי כמובן שאיפה מובנת: רובנו חיים מוקפים בבטון ובאספלט, בצפיפות גבוהה למדי ומנותקים כמעט כליל מכל היופי והירוק שיכולים להציע לנו מרחבים פתוחים – וכפיצוי ישנה השתדלות של ממש להוסיף אלמנטים מהטבע בתוך הדירה.

במסגרת טרנד זה, ההמלצה הראשונה היא שפע צמחיה. מרפסות פתוחות וסגורות הן לוקיישן אידיאלי, וישנם עוד חללים ונישות שבהם כדאי למקם עציץ. בחדרי השינה רצוי לשבץ צמחיה מלאכותית (איכותית, כך שהיא נראית דומה מאוד לדבר האמיתי), ועוד דרכים להכניס לבתים ולחיים שלנו את הטבע הן בדים עם הדפסים של בעלי חיים (כשכל אחד יכול לבחור את אלה האהובים עליו), פריטים מחומרים כמו במבוק או ראטן, ואם במקרה מאחד החלונות נשקף נוף פתוח וירוק, חלון שקוף, גדול ככל האפשר, הוא חובה.

עיצוב בסגנון סקנדינבי

אמנם ישראל שונה מאוד, מדנמרק ונורווגיה, אבל החיבה שלנו לסגנונות עיצוב חדשים הפכה את הסטייל הסקנדינבי לטרנדי מאוד. המאפיינים העיקריים של העיצוב הנורדי הם מינימליזם, שאיפה לייחודיות, פשטות וקלאסיות. האלמנטים הנ”ל עלולים לייצר קרירות, מה גם שבאופן כללי ההוויה הסקנדינבית נתפשת כפחות חמימה ומזמינה (לא בצדק, אגב), אבל חומרי הגלם, המרקמים והגוונים תורמים למראה הכללי את החום המבוקש כך שהתוצאה היא ניגודים מעניינים ואווירה מרתקת בכל חלל.

חומרי הגלם המתאימים לעיצוב זה הם טבעיים, הגימור יחסית גס ולכן מייצר מרקם מיוחד, והצבעים הדומיננטיים בטרנד הסקנדינבי העדכני הם צבעי האדמה – החומים למיניהם, הצהוב והבז’.

רותם שני | דיבאני סנטר

עם הטבות של 35% הנחה תוכלו למצוא בדיבאני סנטר את כל מה שאתם צריכים לריהוט הבית!

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים