Blog

בית שמש: מקום נפלא לקרוא לו בית

קהילתיות, טבע וחינוך הם המאפיינים הבולטים של העיר. חווית המגורים בבית שמש היא שילוב ייחודי של מגורים פרבריים וקהילתיים יחד עם קרבה לערים מרכזיות, חברתנו זיהתה את הפוטנציאל הרב שיש לעיר להציע ובחרה להקים מתחם מגורים מודרני עם תכנון ופיתוח סביבתי חסר פשרות.

קצת על העיר בית שמש

בית שמש היא עיר השוכנת במרכז הארץ, כ-20 ק”מ מערבית לירושלים, עם אוכלוסייה של למעלה מ-140,000 איש, בית שמש ידועה בקהילה המגוונת שלה ובקרבתה למספר ערים מרכזיות, מה שהופך אותה למקום מגורים פופולרי עבור מי שמחפש אורח חיים פרברי.

אחד ההיבטים הבולטים של החיים בבית שמש הוא מגוון האוכלוסייה. בעיר מתגוררת קהילה של תושבים דתיים-לאומיים, חילונים ויהודים חרדים. השילוב הזה של תרבויות ואמונות יוצר אווירה ייחודית בעיר, שבה מגוון אנשים חיים ועובדים יחד.
מאפיין נוסף של החיים בבית שמש הוא מיקומה. העיר ממוקמת במרחק נסיעה קצר מירושלים, מה שמקל על התושבים להגיע לאטרקציות התרבותיות הרבות של העיר, להנות מנוף פסטורלי של הרי ירושלים ולנשום אוויר הרים צלול. בית שמש קרובה גם לתל אביב, שנמצאת במרחק של 45 דקות נסיעה בלבד ברכב או ברכבת, ומספקת לתושבים גישה למרכז התרבות והמסחר השוקק של ישראל.
למרות קרבתה לערים מרכזיות אלו, לבית שמש יש היצע תרבותי ייחודי משלה. בעיר מספר פארקים ושטחים ירוקים, ביניהם פארק הגפן רחב הידיים, הפופולרי בקרב משפחות וחובבי טבע. בנוסף, ישנם מספר מרכזי קניות ושווקים, ביניהם קניון בית שמש, מרכז BIG ועוד אשר יכולים התושבים למצוא את כל מה שהם צריכים.

צילום מתחם הסביון בית שמש חברת רותם שני

צילום רחפן – מתחם הסביון בית שמש

קהילה חזקה ותושבים המעורבים בחיי הקהילה

היבט נוסף של החיים בבית שמש שמייחד אותה מערים אחרות הוא תחושת הקהילה החזקה שלה. התושבים ידועים באופיים מסביר הפנים וקיימת תחושת שייכות עזה בקרב תושבי העיר. הדבר בא לידי ביטוי בארגונים ובמועדונים הקהילתיים הרבים של העיר, המעניקים לתושבים מגוון הזדמנויות להשתלב ולהכיר אנשים חדשים.
מבחינת חינוך, בית שמש מצוידת היטב במגוון בתי ספר לבחירה, לרבות מוסדות חילוניים ודתיים וכן בתי ספר לצרכים מיוחדים. בעיר פועלים גם מספר מוסדות להשכלה גבוהה, לרבות שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה בישראל, מה שמקל על המשך לימודיהם בקרבה לבתיהם.
לבסוף, אחד מהיתרונות הבולטים בחווית המגורים בבית שמש הוא קבלת תמורה מלאה למגורים בהשוואה לערים אחרות באזור, עלויות המחייה בבית שמש אינם גבוהות במיוחד, מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית עבור מי שמחפש אורח חיים פרברי משתלם יותר. זאת, בשילוב עם מיקומה של העיר, הקהילה המגוונת וההיצע התרבותי של העיר, הופכים את בית שמש למקום נפלא לקרוא לו בית.

מתחם הסביון בית שמש -הדמיה של חברת רותם שני

פרויקט מתחם הסביון – בית שמש

סיכום

לסיכום, בית שמש היא עיר המציעה לתושבים שילוב ייחודי של מגורים פרבריים וקרבה לערים מרכזיות. עם הקהילה המגוונת, תחושת הקהילה החזקה, וההיצע התרבותי שלה, קל להבין מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים להקים את ביתם בבית שמש. חברתנו רותם שני ראתה בעיר בית שמש פוטנציאל רב ליצירת מתחם מגורים קהילתי כיאה לצביון העיר. מתחם הסביון כולל 5 בניינים בני 27-9 קומות ושטחי מסחר במפלס הרחוב* (בשיתוף פסגות מידר), כתמיד, השקענו מחשבה יתרה בקהילה שתתגורר בפרויקט ויצרנו עבורה תכנון ופיתוח סביבתי אשר יכלול תשתיות קהילתיות בטוחות ומטופחות, והכל בלב סביבה ירוקה ומעוררת השראה, המתחברת למרחב העירוני מחד ושומרת על אינטימיות מאידך.

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד