Blog

המסע לעבר הבית החדש

חלומות מגשימים – ליווינו את ארנון גרוס בעל דירה בפרויקט ברנדייס רעננה עד לכניסתו לדירה החדשה. 

2019 – הדרך לעבר הבית החדש | אירוע הריסת הבניינים

ארנון מספר על ילדותו ברחוב ברנדייס ברעננה, הבניינים המוזנחים ועל הבטחתו לאביו על הריסת הבניינים וחידושם למען עתיד טוב לילדיו.
עוד סיפר על כינוס אסיפת דיירים לפני 24 שנים לתחילת ההליך, כדי להגשים את החלום לעבר הבית חדש. אך הדרך לא הייתה פשוטה, הוא נפגש עם למעלה מ30 חברות בנייה עד שמצא את רותם שני, ארנון מספר: “רותם שני, הם הוציאו את העגלה הזאת מהבוץ, בנחישות וביצירתיות שלהם, הם הביאו אותנו לרגע המאושר הזה”

2022 – הרגע המיוחל | הבית החדש

הדיירים התגוררו בדירות 3 חדרים, 60 מ”ר ללא מעלית וחניה, בתים ישנים עם קירות מתפוררים.
כל הדיירים קיבלו דירת 4 חדרים 97 מ”ר עם מרפסת מחסן וחניה תת קרקעית , שכירות לתקופת הבנייה בפרויקט חדשני ויוקרתי.
רונית גרוס מספרת: אני מתלהבת שאני בבית החדש, כל מה שחלמתי התגשם.
כולם מדברים על הפרויקט הזה, יש פה אנשים שלא רצו לחזור לדירותיהם אך הם חזרו בגלל שהפרויקט יצא כל כך מוצלח.
גרוס מוסיף: מהרגע הראשון הרגשנו את החיבור הזה, הם הוכיחו את עצמם לאורך הדרך, כל פעם שהיה אתגר הם ידעו באמת למשוך את העגלה הזאת מהבוץ ולתת לפרויקט הזה חיים, מהמנהלים ועד אחרון הפועלים, קיבלנו יחס אישי וכולם מרגישים ככה.
מבחינת התוצאה, הדרך והתמורה שקיבלו הדיירים – קיבלנו מה שרצינו.

רותם שני היא חברה מובילה בתחום ההתחדשות העירונית.
האמון ושביעות הרצון של מאות השותפים שלנו בפרויקטים השונים, כמו גם של לקוחותינו בדירות החדשות, הם אלה הכותבים את סיפור ההצלחה.
חברתנו מובילה בהצלחה פרויקטים בהתחדשות עירונית מאז 1998, שנים טרם כניסתה לתוקף של תמ״א 38. מאז ועד היום הצלחנו לטוות וליישם חזון חדש הנמתח מחדרי הבית, לכל הבניין ולסביבה העירונית המקיפה אותם.

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד