Blog

איך לשדרג את הבית שלך עם אמנות מקורית: המדריך לשילוב יצירות מופת אמנותיות

לאומנות יש כוח. כוח להפוך דירה לבית. אז איך מביאים לבית שלכם אישיות, אופי ותחושה של סגנון? המשיכו לקרוא

נויה - אומנות ישראלית | רותם שני

img-2

לאמנות יש את הכוח להפוך דירה לבית, להחדיר בו אישיות, אופי ותחושה של סגנון. בעוד שהדפסים בייצור המוני ומתלי קיר דקורטיביים בהחלט יכולים להוסיף עניין ויזואלי.

שילוב של יצירות אמנות מקוריות לוקח את עיצוב הבית שלך לרמה אחרת. במאמר זה, נחקור את היתרונות של שילוב אמנות מקורית בבית ונספק כמה טיפים כיצד לאצור ולהציג את יצירות המופת האמנותיות הללו.

כוחה של אמנות מקורית:
יצירות אמנות מקוריות הן ייחודיות ומיוחדות במינה. הם נושאים את המגע האישי, האנרגיה היצירתית והעומק הרגשי של האמן, מה שהופך אותם לתוספת עוצמתית לכל חלל. בניגוד להדפסים בייצור המוני, ליצירות אמנות מקוריות יש סיפור לספר, מעורר רגשות ומעורר שיחות. הם יכולים להפוך למוקדים בבית שלך, ללכוד את תשומת הלב וליצור רושם מתמשך.

img-3

בחירת הגרפיקה הנכונה:
כשאתה בוחר אומנות מקורית לבית שלך, שקול את הטעם האישי שלך, ההעדפות והאסתטיקה הכללית שאתה רוצה להשיג. חקור סגנונות אמנותיים, מדיומים ונושאים שונים כדי למצוא יצירות המהדהדות איתך. בקר בגלריות מקומיות, בירידי אמנות ופלטפורמות מקוונות כדי לגלות אמנים מתפתחים או שמות מבוססים שנותנים לך השראה. אל תפחד לקחת סיכונים ולצאת אל מחוץ לאזור הנוחות שלך כדי למצוא את היצירה המושלמת שמדברת אל נשמתך.

סגנונות ערבוב והתאמת:
שילוב אמנות מקורית מאפשר לך להתנסות בערבוב והתאמה של סגנונות שונים בביתך. לדוגמה, אתה יכול להציב ציור עכשווי לצד רהיטי וינטג’ או לשלב אמנות אבסטרקטית עם עיצוב מסורתי. מיזוג סגנונות זה מוסיף עניין ויזואלי ויוצר אווירה דינמית, אקלקטית. שים לב ליצירת תחושה של הרמוניה ואיזון, וודא שיצירות האמנות ואלמנטים אחרים בחדר ישלימו זה את זה.

img-4

אצור קיר גלריה:
קיר גלריה הוא דרך מצוינת להציג מספר יצירות אמנות מקוריות יחד. בחר ערכת נושא או פלטת צבעים הקושרת את יצירות האמנות. נסה עם גדלים, כיוונים ואפשרויות מסגור שונות כדי ליצור סידור בולט מבחינה ויזואלית. זכור להשאיר מספיק רווח בין כל חלק כדי לאפשר להם לנשום ולהיות מוערך בנפרד. קיר גלריה לא רק מציג את אוסף האמנות שלך אלא גם מוסיף מגע אישי והופך קיר ריק למוקד שובה לב.

 שימוש באמנות כיצירה של הצהרה:
אמנות מקורית יכולה לשמש כיצירת אמירה בכל חדר. בחר יצירת אמנות בקנה מידה גדול כדי להפוך למרכז החיים.

 

 

אנו ברותם שני רואים בעיצוב ואומנות חלק בלתי נפרד מהיצירות שלנו – הפרויקטים והמתחמיים אותם אנו מקימים ומאכלסים. במתחם רותם שני בגני תקווה שילבנו אומנות מרתקת בחלל הציבורי מה ששידרג את הלובאים והכניס אווירה יצירתית ונפלאה למתחם.

 

img-5

img-6

נויה בעלת גלריה ייחודית שכוללת מאה אמנים ישראלים מעולים, ומעניקה ללקוחותינו הטבה משתלמת על רכישות פריטי אמנות והשכרת אומנות.

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

img-11

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים