Blog

איך לבחור חברת נדל”ן לפרויקט פינוי בינוי?

מהם הפרמטרים המרכזיים שכדאי לכם לשקול בעת בחירת חברת יזמות נדל”ן שתלווה אתכם לעבר המסע של התחדשות עירונית?

בחירת חברת נדל”ן לפרויקט פינוי ובינוי היא שלב מכריע בהבטחת הצלחת הפרויקט שלכם. החברה הנכונה יכולה לעזור לך בתהליך, לספק תמיכה חשובה ולהבטיח שהפרויקט יושלם בזמן ובמסגרת התקציב. הנה מספר שיקולים מרכזיים שכדאי לשקול בעת בחירת חברת נדל”ן לפרויקט התחדשות עירונית:

ניסיון ומומחיות

אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת חברת נדל”ן הוא הניסיון והמומחיות של אותה חברה בפרויקטים של התחדשות עירונית. חפשו חברה עם רקורד מוכח בהשלמה מוצלחת של פרויקטים דומים לשלך, כדי לקבל הבנה טובה יותר של עבודתה וכישוריה. לצורך העניין במידה ומדובר במתחם רצוי לבדוק אם לחרה יש ניסיון בייזום מתחמי מגורים. או לחלופין במידה ומדובר במגדל מגורים רצוי לוודא שיש ניסיון גם כאן.

שכונת רותם שני גני תקווה - רותם שני חברת יזמות נדל"ן מובילה בהתחדשות עירונית- איך לבחור חברת נדל"ן לפרויקט פינוי בינוי

שכונת רותם שני גני תקווה – בניית מתחם מגורים הכולל 6 מגדלים סביב פארק ירוק

איתנות פיננסית

גורם מכריע שיש לשקול בבחירת החברה שתלווה אתכם לאורך כל התהליך לצורך הקמת פרויקט נדל”ן נדרש הון רב, הקדישו את הזמן לחקור את היציבות הפיננסית של החברה היזמית לפני קבלת החלטה, פרמטר זה חיוני להבטחת השלמת הפרויקט. קרו לא מעט מקרים בהם חברה יזמית נטשה פרויקט באמצע תהליך בגלל משאבים פיננסים. יתרון נוסף שיש לוודא- האם החברה הינה חברה ציבורית נסחרת בבורסה או הינה חברה פרטית. כאשר היא חברה ציבורית יש לכם שקט נפשי בכל הקשור להיבט זה.

תקשורת ונגישות

תקשורת ונגישות יעילה הם המפתח להצלחת כל פרויקט פינוי בינוי. בחרו בחברה יזמית שקל להגיע אליה ואשר מספקת עדכונים שוטפים לאורך כל הפרויקט. כך תהיו סבורים ובטוחים שיש מי שדאוג לכם, מי שדואג להעביר לכם מידע ולעדכן אתכם בנעשה, מי שדואג לקדם אתכם מאחורי הקלעים וגם משקף לכם את ההליכים השונים. פרויקטים מסוג זה לוקחים זמן וחשוב להיות מסונכרנים ובעלי ידע בכל הקשור לפרויקט שלכם.

שירות לקוחות

גם רמת שירות הלקוחות שמציעה החברה היא גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. חפשו חברה שמספקת שירות זמין, מקצועי וידידותי. חברה אשר השקיעה משאבים והקימה מחלקה אודות הנושא היא חברה ששמה אותכם במרכז. חשוב לה שתהיו מודעים להכל, שתקבלו מענה להכל ושתהיו שבעי רצון.

רותם שני צוות תכנון

צוות רותם שני

ידע תכנוני

חשוב לבחור בחברה שיש לה הבנה מעמיקה של הדרישות התכנוניות בפרויקט, בחרו בחברה עם צוות תכנוני מנוסה. זה יעזור להבטיח שהפרויקט שלכם יעמוד בכל הדרישות בשלמותו.

לסיכום, בחירה נכונה של חברת נדל”ן יזמית להתחדשות עירונית היא קריטית להצלחת הפרויקט שלכם. קחו בחשבון את הניסיון, איכות השירות והידע התכנוני כדי להבטיח שתבחרו נכון. רותם שני הינה חברה הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת”א, בעלת ניסיון של 27 שנים אשר הובילה מספר רב של פרויקטים ברחבי הארץ אשר כוללים כ- 4,500 יח”ד שאוכלסו בביצוע ובתכנון, לחברתנו יש ניסיון מוכח בהשבחת פרויקטים רחבי היקף עם יכולת מימוש פוטנציאל משמעותי להשאת ערך. בנוסף, חברתנו מונה צוות תכנוני מקצועי ומנוסה. עם חברת הנדל”ן הנכונה לצידך, תוכל להיות בראש שקט בידיעה שהפרויקט שלך בידיים טובות.

 

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד