Blog

אמנות ייחודית המעוררת נוסטלגיה – כך תשלבו אותה בביתכם

בעולם מהיר של ייצור המוני מלאכת הרקמה עודנה רק קיימא בעקבות העיצוב הייחודי שלה, האיכות שלה, אריכות חייה והזיכרון המרגש הנוסטלגי שהיא משדרת.

הילי, MyRikma | רותם שני

img-2

מלאכת הרקמה הידנית משקפת תרבויות ויצירה והיא מתורגלת בכל העולם וכוללת מספר גדול של טכניקות, תפרים, חוטים, בדים ואלמנטים. רקמה היא אומנות של קישוט של בד באמצעות חוט ומחט.
בעולם מהיר של ייצור המוני מלאכת הרקמה עודנה רק קיימא בעקבות העיצוב הייחודי שלה, האיכות שלה, אריכות חייה והזיכרון המרגש הנוסטלגי שהיא משדרת.
בימינו מלאכת הרקמה פרצה את גבולותיה התרבותיים בהם היא התקיימה בעבר וכיום היופי שלה טמון באופן שבו האומן משתמש בה – עם בחירת פרטים, גוונים המדויקים ובטקסטורות מפתיעות.

היצירה היא תלת ממדית – דוגמא לכך היא ביצירות בהן עושים שימוש בענפים מהרי ירושלים וכך מאפשרת ליצירה לצאת מגבולות החישוק שלה דבר שהופך אותה לפריט עיצוב מיוחד שפורץ את ההגדרה הבסיסית של רקמה.

הרקמה משתלבת נהדר בכל בית כפריט עיצוב, היא מאפשרת משחק מעניין ויצירתי של צבעים, הדפסים וטקסטורות.
דוגמא טובה לכך היא איור רקמה עם צבעים עדינים בצבעי טבע שמעניקים רוגע לבית ותחושת שקט.
גם שימוש באיורים שנעשים בעבודת יד מעולם הטבע מוסיפות מגע אישי וייחודי לכל חלל
כמו כן, ניתן בקלות להתאים את הרקמה לסוג חלל בבית שלנו,
למשל באזורים בבית שאינם מקבלים הרבה אור הייתי בוחרת ברקמה שמשלבת גוונים חמים של צהוב אדום וכתום וכך החלל מקבל תוספת של אור, חום וצבע.

img-3

ריקמה

את איורי הרקמה ניתן לתלות על הקירות בסלון,בחדרי השינה, במטבח ובכל אזור בבית בצורה שתתאים לאופיו של החדר.
רעיון נחמד לשלב בכניסה לבית להציג איור שמשלב את ברכת הבית עם אלמנטים פרחוניים.
כמו כן יש מספר דרכים לשדרג את הקיר בתוך הבית,
למשל על ידי הוספת ציור גדול שמכסה את מרבית הקיר או ליצור קומפוזיציה יפה עם בחירה של מספר איורים רקומים קטנים יותר.

לסיכום, רקמה היא צורת אמנות ייחודית, המעוררת נוסטלגיה, רוך, עניין ויופי
בחירה במלאכה שנוצרת בעבודת יד בבחירה חומרים איכותיים של חוטים ובדים יוצרת הרמוניה ויופי שונה ומעניינת.
לצד זה בשל יצורה בעבודת יד היא תחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

אנו ברותם שני מאמינים באומנות ויצרתיות בפרט בחלל ובסביבת המגורים של הדיירים שלנו. שמים דגש על תכנון יצרתי וגמיש לביטוי מלא לאומנות בדירות בפרויקטים שלנו.

img-4

ריקמה

img-5

אומנות מקורית על ידי רקמה שמוסיפה עניין וטעם לחלל וכעת בהטבה 20% על המוצרים לחברי מועדון רותם שני!

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

img-10

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים