Blog

למה ריהוט מעץ לילדים הוא הבחירה האידיאלית לכל חדר ילדים?

ריהוט עץ לילדים הוא בחירה מעולה עבור הורים שמחפשים מוצרים עם נוכחות עיצובית ועם השפעה חברתית יחד. הנה כמה סיבות למה כדאי להשקיע במוצרים מעץ

Woodbe | 4/2/2024

איכות ועמידות – ריהוט מעץ מיוצר מחומרים איכותיים וחזקים שעוברים את מבחן הזמן ונשמרים במצב מצויין, דבר שהופך אותם לאידיאלים לשימוש יומיומי ע”י ילדים. כשאתם משקיעים בריהוט מעץ תוכלו להיות בטוחים שאתם משקיעים בריהוט שישאר איתכם להרבה זמן ולא ישבר ויהרס בקלות.

בטיחות – העץ הוא חומר חזק ומציע יתרונות בטיחותיים רבים. הוא נעשה לרוב בעבודת יד ועובר בדיקות בטיחות רבות כדי לוודא שהוא עומד בדרישות ובתקנים. ריהוט מעץ לרוב מחובר באמצעות מחברים מבניים מה שמספק יציבות נוספת. הוא עמיד וקשיח יותר מחומרים אחרים כגון פלסטיק ולכן יש פחות סיכונים של שבירה או תקלות. ריהוט הילדים מותאם לגובה ולמבנה הגוף שלהם ויכול למנוע תאונות ופציעות.

אסתטיקה – ריהוט מעץ מוסיף אוירה טבעית וחמימות לחדר הילדים. חומרים טבעיים מרחיבים את הפתיחות של ילדים לדמיון ומחשבה יצירתית. הם נעימים, בצבעים מרגיעים ונותנים תחושה שלמה בתוך החלל.

ידידותי לסביבה – שימוש בריהוט מעץ יכול להקטין את ההשפעה הסביבתית לעומת חומרים מלאכותיים אחרים, הוא עשוי חומרים טבעיים ומתכלים. בנוסף רהיטי הילדים מצופים לכה על בסיס מים שגם היא ידידותית יותר. כאשר אתה בוחר ריהוט מעץ אתה בוחר מוצר שנוצר באופן אחראי ולא מגדיל את הפגיעה בסביבה.

 

שנת 2024 מביאה איתה דרישה ורצון לראות יותר ויותר חומרים וצבעים טבעיים ונטרלים. יש צמיחה בדרישה לריהוט ילדים המכיל חומרים טבעיים ובריאים כמו עץ, במטרה ליצור חללים בריאים ונוחים יותר עבור הילדים. מערכת הצבעים כוללת גוונים טבעיים ועדינים היוצרים סביבה מרגיעה ונעימה. ריהוט העץ יביא איתו ניקיון ויוכל להשתלב ולהתאים לכל סגנון עיצוב.

בנוסף, בשנה הקרובה נרצה לראות דברים יותר פונקציונלים, ריהוט העץ מתאים עצמו מתקדם ויוצר אפשרויות רבות של פונקציות נוספות כמו התקפלות של חלקים, מגירות נסתרות, מראות מובנות וחללי אחסון חכמים. זה מאפשר את הגדלת החלל ויצירה סביבה נקייה ופנויה יותר עבור הילדים. פתרונות טכנולוגים גם הם ישולבו לעיתים בתוך הריהוט כגון טאבלטים וטכנולוגיות אינטראקטיביות.

דגש נוסף וחשוב בטרנדי הריהוט לילדים בשנת 2024 הוא תאום גילאים – הורים מחפשים ריהוט שיתאים בצורה מיטבית לכל שלב של הילדים. שיאפשר להם להתבטא ולהתפתח במגוון דרכים, רהיטים אשר משתפים את הילד ונוצרים עבורו במיוחד. בנוסף, הם יכולים להיות נמתחים ומתרחבים עם השנים על מנת לשמור על ההתאמה בהמשך. שולחנות וכסאות לילדים יוכלו להתאים למגוון פעילויות ויוכלו להתעדכן לשנות ולהתאים את הגובה והזווית ע”פ צרכי הילדים, דבר המסייע ביצירת תנאים נוחים ובטיחותיים ללמידה ומשחק.  ריהוט נגיש ומותאם לילדים מסייע להם להיות עצמאיים ולבצע פעולות מסוימות לבד. הם מקבלים הזדמנות לפעול בסביבה המוציאה את המיטב מיכולתיהם, משימות כמו לבחור בגדים, להתלבש לבד, לעלות למיטה בעצמם נותנים להם תחושת אחריות, חווית הצלחה ויצירתיות.

woodbe, מותג שנולד מהילדים שלנו, מהצרכים, הרצונות והחלומות שלהם ושלנו. כל הרהיטים תוכננו עם מחשבה רבה כדי שיוכלו להתאים עבור הילדים ויצרו חלל נעים, מזמין וכיפי בבית.

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים