Blog

להדליק את האור שבפנים

איך עיצוב תאורה יכול להשפיע על האווירה בבית כולו?

New Light | 5/3/24

לאור יש השפעה משמעותית על מצב הרוח והבריאות שלנו.
אור יכול להמריץ את ייצור הסרוטונין התורם לתחושת רווחה
ויכול גם לסייע בויסות המלטונין להשריית שינה,
יכול לעורר אותנו לעשייה, או להשרות עלינו תחושת נחמה ושלווה.

האור תמיד גובר על החושך

עם תאורה נכונה נוכל להפנות את תשומת הלב לרהיטים או לפריטים אהובים וליצור אווירה ייחודית בכל פינה. בבחירת גופי תאורה אין נכון או לא נכון, איך שלא נהפוך את זה, האור גובר על החושך והוספה של גופי תאורה לפינות הבית השונות – יש להם יכולת לתמוך בסביבה שנרצה לייצר, לשנות את האנרגיה, ולהכניס אופי חדש לחדרי הבית. עיצוב התאורה יוצר הבדל גדול בעיצוב הבית
ונותן חיים לפרטים הקטנים. כשמכניסים הביתה אור חדש, הבית כולו נראה ומרגיש אחרת.

איזו חוויה אני רוצה לייצר בבית שלי?
אנחנו יכולים לשנות את האווירה והתחושה בכל חדר על ידי עיצוב גופי התאורה. גופי התאורה אינם רק פונקציונליים להארה או החשכה, אלא משחקים תפקיד חשוב בעיצוב הפנים.
אופן פיזור האור, גווני ועוצמות האור – בלחיצת כפתור אני יכולה לשחק עם התפאורה וליצור כל פעם תחושה אחרת, לפי מצב הרוח שאותו אני מזמינה. אני יכולה לבחור לפעמים אווירה רגועה ורומנטית ולפעמים להשרות אווירה אנרגטית ויצרנית, למשל בחדר העבודה. אני יכולה לשלב גופי תאורה שונים, אורות בהירים וגם מעומעמים, כך שמעבר לצורת החדר הקבועה, אוכל לשנות את האווירה בבית רק עם התאורה.

להאיר מחדש את חדר השינה
האור הוא לא רק כלי פרקטי שיכול להאיר או להחשיך, אפשר גם לשחק עם האופציות בין לבין, להצליל, לשנות ולגוון. גופי תאורה מעניינים בחדר השינה יוכלו לייצר אווירה אינטימית להתכרבלות של אחרי יום עבודה או אווירה מרגיעה שמשרה תחושה של ריחוף ומשקיטה את הגוף והראש לפני השינה.

להאיר מחדש את חדר האמבטיה
האור בחדר האמבטיה יכול להיות בהיר וחזק ולעורר אותנו בבוקר, לייצר תחושה של עשייה ופרודוקטיביות.
והוא יכול גם להיות מעומעם לקראת הערב, ולייצר עבורנו חוויה מרגיעה של ספא כשאנו מתארגנים לקראת השינה. עם שילוב גופי תאורה בחדר האמבטיה, גופי תאורה מהתקרה או מהרצפה, נוכל לשחק עם החוויה.

להאיר מחדש את פינת האוכל
כמה יוצא לנו לבלות בחיק המשפחה לארוחת הערב, או הצהריים? רובנו כל היום מול המסך, כבר שכחנו להביט בעיניים ולהקדיש זמן להיות ביחד. גופי תאורה לפינת האוכל יכולים להאיר מחדש את איזור המפגש המשפחתי, והרחק מהמסכים הבהירים נוכל שוב ליצור לנו מקום נעים להתאסף ולאכול יחד תחת אור מרגיע ומנחם.

להאיר מחדש את חדר הילדים
כשהחושך יכול מעט להפחיד, אור מעומעם יכול לייצר אווירה רגועה ולהשרות על הילדים שלנו שינה טובה.
גופי תאורה מעוצבים לחדר הילדים יכולים להיות מפוזרים על התקרה, או מנורת לילה לצד המיטה.
גופי תאורה אינם רק ללילה, הם גם יכולים להאיר את איזור המשחקים של הילדים בשעות היום,
וכך ליצור מרחב למשחק ומרחב אחר לשינה, וכל זה רק באמצעות עיצוב התאורה.

להאיר מחדש את חדר העבודה
כולנו לפעמים מרגישים חסר חסרי חשק לעבוד.
גופי תאורה יכולים לעזור לנו קצת להתעורר! לייצר הורמונים מרוממים ולהרים לנו את האנרגיה היצירתית.
גופי תאורה לשולחן העבודה או צמודי תקרה יכולים ליצור אווירה שתעודד אותנו לקום ולעשות,
לעזור לנו להתרכז ולהתמקד.

 

להאיר את הדברים שחשובים לנו

לפי עוצמות האור ופיזורו, העיניים יודעות לאן להביט, איפה למקד את תשומת הלב. הוספת גופי תאורה בבית יכול ליצור שינוי משמעותי ולתת סגנון ואופי ייחודי לפינות השונות,

להפנות את תשומת לבנו אל מה שיקר וחשוב לנו בביתנו. עם עיצוב תאורה נוכל לייצר אווירה ותחושה חדשה בחדרים ולהאיר את הדברים שאנחנו הכי אוהבים, כמו תמונה של הילדים מחייכים.

כל נקודה חדשה של אור יכולה להשפיע ולרומם את מצב הרוח.
מתחושה כבדה – לקלילה, מתחושת עצבות – לתקווה.

מצאו לכם את גופי התאורה שיעשו לכם תחושה של בית מוגן ובטוח, נעים וחמים.

 

 

מבחר גדול של מוצרי תאורה מעוצבים ומעוררי השראה בהטבה בלעדית 15% הנחה לחברי מועדון לקוחות של רותם שני!

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים