Blog

התחדשות עירונית: מה זה? ואיך זה תורם לנו?

יתרונות ההתחדשות העירונית במציאות הנדל"נית בישראל. הפיתרון האולטימטיבי ליצירת סביבת מגורים המותאמת לתהליכי העיור המתפתחים בעידן החדש.

מהי התחדשות עירונית

התחדשות עירונית היא היבט חשוב של פיתוח בר קיימא וממלאת תפקיד מכריע במודרניזציה של ערים ושיפור איכות החיים של האזרחים. בישראל, התחדשות עירונית הפכה לפתרון פופולרי יותר ויותר לאתגרים שמציבים עיור מהיר ותשתיות מזדקנות. במאמר זה נדון ביתרונות ההתחדשות העירונית בישראל.

  1. עליה בכמות יחידות הדיור: התחדשות עירונית יכולה לסייע בהגדלת הזמינות של דיור איכותי באזורים צפופים. ניתן לבנות בתכנון עכשווי כדי לענות על הצרכים של משפחות מודרניות, עם דירות מרווחות ומאובזרות היטב, שטחים ירוקים ושירותים קהילתיים. בנוסף, הגדלת כמות יחידות הדיור יכולה לתרום להפחתת צפיפות ולשיפור איכות החיים של התושבים.
  2. חידוש שכונות מוזנחת: התחדשות עירונית יכולה לסייע בהחייאת אזורים שהפכו למוזלים עם הזמן, לסייע בשיפור איכות החיים של התושבים והעלאת ערך הנכסים שמסביב. ניתן להשיג זאת באמצעות הקמת מבנים חדשים ושיפוץ של מבנים קיימים, וכן יצירת שטחים ירוקים ושטחים ציבוריים.
  3. פיתוח כלכלי: להתחדשות עירונית יכולה להיות השפעה משמעותית על הכלכלה המקומית. פיתוחים חדשים יכולים ליצור הזדמנויות עבודה, הן בענף הבנייה והן בעסקים הנמשכים לאזור. נתון זה יכול לתרום לצמיחה כלכלית וליצור קהילה תוססת ומגוונת יותר.
  4. עליית ערכי נכסים: התחדשות עירונית יכולה לסייע בהעלאת ערך הנכסים בסביבה וכן בשיפור איכות החיים של התושבים. בנייה של פיתוחים חדשים יכולה למשוך עסקים חדשים ולהגדיל את הביקוש לדיור, מה שיכול להעלות את ערכי הנכסים.
  5. קיימות סביבתית: התחדשות עירונית יכולה לסייע גם בשיפור קיימות הערים. ניתן לתכנן פיתוחים חדשים כדי לשלב שטחים ירוקים, מבנים חסכוניים באנרגיה ואפשרויות תחבורה ברות קיימא, שיסייעו להפחית את ההשפעה הסביבתית של העיור.

עיור מהיר ושיפור תשתיות

התחדשות עירונית היא פתרון מכריע לאתגרים שמציבה תופעת העיור המהיר והתשתיות המזדקנות בישראל. באמצעות התחדשות, שיפור מלאי הדיור, פיתוח כלכלי, הגדלת ערכי הנכסים וקיימות סביבתית, התחדשות עירונית יכולה לתרום ליצירת ערים תוססות, בנות קיימא וראויות למגורים.

אנו ברותם שני מחדשים מתחמי מגורים במטרה להעניק לדיירים את כל היתרונות הללו.

למשל בפרויקט מתחם הסביון בית שמש אנו עתידים לבנות שכונה חדשה ומודרנית בלב העיר אשר תכלול 5 בניינים ושטחי מסחר במפלס הרחוב ביחד עם תכנון ופיתוח סביבתי שמשלב סביבה ירוקה המתחברת למרחב העירוני.

השאירו פרטים לקבלת מידע אודות פרויקטים בשיווק

אולי יעניין אותך גם

מחסני הנמל

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד