Blog

איך תבחרו את טפט הקיר המושלם לבית שלכם?

איך תבחרו את טפט הקיר המושלם לבית שלכם?

אבי דיזיין | רותם שני

רוצה להקנות לבית שלך אווירה של לופט ניו יורקי? של בית כפרי בצרפת? של בית נופש באלפים? הפיתרון – טפט קיר יכול להקנות לכל בית נראות ותחושה ייחודית ואישית.

טפטים לקיר – משדרגים את מראה הבית הם מייצרים אווירה ומהווים את הפתרון המושלם לחמימות ואווירה רעננה של התחדשות!

טפטים מהווים אלמנט משמעותי בעיצוב הבית ומעניקים “אופי” לסביבה.

מה היתרון בטפט?

סגנון אישי – בין אם יש לכם טעם סולידי או תוסס, הטפט ישקף את הטעם הייחודי שלכם.

שינוי הנראות של הקיר – מקיר חיוור וריק לקיר כוח, שמקפיץ את כל המראה של החדר. הטפט מוסיף עומק, טקסטורה ועניין והופך את העיצוב לדינמי ומושך.

יצירת אווירה – בחירת הטפט משפיעה על האווירה בחדר, למשל כדי לקבל אווירה מרגיעה בחדר השינה – נשתמש בטפט עם אלמנטים מן הטבע בצבעי פסטל מרגיעים. לעומת זאת, שימוש באלמנטים בולטים וצבעוניים מתאימים יותר לחללים מלאי חיים כמו סלון או חדר משחקים.

התאמה אישית – טפטים מגיעים במגוון עצום של דוגמאות, צבעים וטקסטורות, המאפשרים אין סוף אפשרויות של עיצוב בהתאמה אישית. המגוון מאפשר לבעלי הבית “לתפור” לעצמם את המראה המדויק עם פלטת הצבעים והדוגמאות המועדפות עליהם.

קל להתקנה ולהסרה – הטפטים היום מיוצרים באופן שמאפשר הדבקה והסרה קלים ושאינם הורסים את הקיר, כך שניתן להחליף עיצוב לקיר בכל פעם שרק מתחשק, מבלי לגרום נזק. בניגוד לצבע רגיל, טפטים ניתן להחליף ללא הטרחה הכרוכה בצביעה מחדש.

עמידות – טפטים באיכות גבוהה עמידים לאורך זמן ולכן זוהי השקעה טובה שמתאימה גם למי שמחפש פתרון עיצובי בתקציב מוגבל.

איך בוחרים את הטפט הנכון?

מטרת החדר – בתכנון העיצוב של החדר, כדאי לבחור טפט ש“ידבר” את אותה השפה העיצובית של החלל, כך שבחדר שינה שבו העיצוב הוא מרגיע ונקי, יותאם טפט מאותה פלטת צבעים ואילו בחדר משחקים שבו העיצוב יותר צבעוני, כדאי לשלב טפט יותר ססגוני.

 

התאמה לעיצוב של החדר – כדאי לקחת בחשבון את הקו העיצובי של החדר ופלטת הצבעים, על מנת שהטפט ישתלב בצורה הרמונית בחלל ולא ייראה משונה.

תאורה – טפט בחדר עם הרבה תאורה טבעית מבחוץ יראה שונה מבחדר עם תאורה מלאכותית. בחללים חשוכים כדאי לשים טפט בהיר שיעניק אשליה של אור ואילו בחדרים מוארים טפט כהה ייתן אשליה של עומק ועניין.

הדפסים בטפט – צריכים להיות פרופורציונאליים לגודל הקיר. בקיר קטן הדפסים גדולים ייראו מוגזמים ואילו בקיר גדול , הדפסים קטנים ילכו לאיבוד ועלולים להיות מרצדים. לכן, אנו צריכים להבין מה מטרת הקיר כדי למצוא את האיזון שיתן לקיר ולחלל את המראה המושלם!

לסיכום, טפטים משחקים תפקיד משמעותי בעיצוב הבית, עם המון יתרונות מעבר לנראות. עם בחירת הטפט הנכון, ניתן להפוך את החלל למיוחד במינו, בעל אוירה נוחה ומזמינה ומהווה מעין “חותמת” של מי שעושה שימוש באותו החלל.

ברותם שני אנו מציעים הטבות משעותיות לטפטים לקיר שיתרמו למראה המעוצב של ביתכם, לאווירה בו ויהפכו אותו ליחיד ומיוחד עם טביעת האצבע האישית שלכם.

 

 

מגוון רחב של תמונות טפט לקיר בעיצוב והתאמה אישית, לכל קיר לפי צרכי הלקוח ועד להתקנה מושלמת על גבי הקיר וכעת אבי דייזין בהטבה בלעדית לחברי מועדון רותם שני – 10% הנחה על מגוון השירותים!

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים