Blog

צבע זה כל הקסם

2024 כאן ואתם חושבים לרענן את מראה הבית. ביתילי הכינו עבורכם מדריך עכשווי לשילוב צבעים שיתאימו לסגנון שאתם אוהבים.

 

ביתילי |

עיצוב: ביתילי

עולם עיצוב הפנים מציע מגוון רחב של סגנונות ואפשרויות לעיצוב הבית, והתחום רק הולך ומשתכלל עם השנים. כל סגנון עיצוב מתאפיין במאפיינים ייחודיים משלו – החל בצבעוניות, דרך הבחירה בחומרים ועד לפרטי העיצוב.
השילוב בין צבעים וחומרים הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, הם אלו שמכתיבים את האווירה, את הטון ומתאימים לכל סגנון עיצוב.

עולם עיצוב הפנים מציע מגוון רחב של סגנונות ואפשרויות לעיצוב הבית, והתחום רק הולך ומשתכלל עם השנים. כל סגנון עיצוב מתאפיין במאפיינים ייחודיים משלו, החל בצבעוניות, דרך הבחירה בחומרים ועד לפרטי העיצוב. השילוב בין צבעים וחומרים  הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, הם אלו שמכתיבים את האווירה, את הטון ומתאימים לכל סגנון עיצוב.

עיצוב: ביתילי

סגנון כפרי מודרני
סגנון כפרי מודרני או בשמו המוכר יותר, רוסטיק המודרני מאופיין בפשטות, שימוש בגווני חמים של ניוד ובז’ יחד עם פריטי וינטג’ בצבעי אדמה העשויים מחומרים טבעיים כמו הבמבוק, עץ והראטן. הרוסטיק מודרני מעניק לחלל מראה מעודן ועכשווי אך עם זאת עדיין כפרי וחמים עם קריצה נוסטלגית.

גווני פסטל הם בחירה קלאסית לעיצוב כפרי מודרני. הם יוצרים מראה קליל ורענן, ומשתלבים היטב עם חומרים טבעיים כגון עץ, אבן וכותנה. גווני שמנת הם בחירה נוספת פופולרית לעיצוב כפרי מודרני. הם יוצרים מראה נקי ומסודר, ומשתלבים היטב עם רהיטים מעץ טבעי.

עיצוב: ביתילי

סגנון סקנדינבי

הסגנון הסקנדינבי הידוע גם כסגנון הנורדי הגיע אלינו מהמדינות הנורדיות הקרירות, שם עונת החורף ארוכה מהרגיל דבר אשר אילץ את האנשים להשתמש בחומרים טבעיים בהישג יד. הוא מאופיין בפשטות, אלגנטיות, שימוש בגוונים בהירים ושם דגש על פונקציונליות והכנסת אור טבעי ככל הניתן.

לבן, שמנת ואפור הם הבסיס לרוב עיצובי הפנים בסגנון סקנדינבי. הם יוצרים מראה נקי, מינימליסטי ורגוע . שילוב עם גווני פסטל הוא בחירה פופולרית נוספת בסגנון סקנדינבי, היוצרים מראה קליל ורענן,

עיצוב: ביתילי

סגנון בוהו שיק
סגנון הבוהו שיק הגיע אלינו בשנות ה60 של המאה הקודמת כשהתפתחה בארה”ב תנועת מחאה ע”י קבוצת צעירים, קהילת ההיפים או בשם המוכר יותר נערי הפרחים התחילה מהתנגדות למלחמת וייטנאם והמאפיינים שלה הם מה שאנחנו קוראים לו היום “הבוהו שיק”.

סגנון בוהמייני המאופיין בפשטות, אקלקטיות ושילוב של פריטי וינטג’ מקש וראטן. גווני אדמה, כגון חום, כתום ואדום, הם גוונים בסיסיים בסגנון בוהו שיק. היוצרים מראה חם ומזמין, ומשתלבים היטב עם חומרים טבעיים. גווני פסטל הם בחירה נוספת פופולרית בסגנון בוהו שיק. הם יוצרים מראה קליל ורענן, ומשתלבים היטב עם פריטים דקורטיביים ייחודיים. לנועזים מבינכם –  אל תפחדו לשלב גוונים לא צפויים, כדי ליצור מראה ייחודי ואישי.

עיצוב: ביתילי

סגנון תעשייתי
הסגנון התעשייתי הוא סגנון עיצוב המאופיין במראה גס ולא מלוטש, שילוב של מתכות ברזל, פלדה ואלומיניום, ריהוט מינימליסטי מלווים בגוונים חומים לצד סקאלת צבעים של אפור ושחור היוצרים אווירה אורבנית עם קריצה גברית אך עדיין מלאה בסטייל ומשתלבים היטב עם חומרים גולמיים, כגון בטון, ברזל ועץ..

עם זאת, אין זה אומר שחייבים להשתמש רק בגוונים כהים בעיצוב בסגנון תעשייתי. ניתן לשלב גם גוונים בהירים יותר, כדי ליצור מראה מודרני יותר או כדי להוסיף עניין וצבע לחלל. עם קצת יצירתיות, תוכלו ליצור בביתכם מראה תעשייתי שיהיה מושלם עבורכם.

בואו לבחור את הדירה שלכם ממגוון הפרויקטים שבשיווק  אותה תוכלו לעצב בהמון סטייל עם מוצרי ביתילי האיכותיים.

להצטרפות למועדון הלקוחות LIFE ולהטבות נוספות לחצו כאן

בביתילי תוכלו למצוא את כל סגנונות העיצוב ואת כל האביזרים המשלימים לעיצוב ושדרוג הבית וכעת במיוחד לחברי מועדון רותם שני הטבה 25% על מגוון מוצרים!

 

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים