Blog

שילבנו פרקטיקה ועיצוב יחדיו ויצא לנו נהדר! כל השלבים מחכים לך כאן

עיצוב נכון הוא עיצוב פרקטי, עיצוב פרקטי הוא עיצוב שכולל את הסדר היום יומי, הנה מספר טיפים בנוגע לאחסון חכם ויעיל.

שרון דויד, עיצוב פנים | רותם שני

img-2

לפני תחילת כל פרוייקט, דבר ראשון שמבקשים זה הרבה אחסון, שלא יהיה בלאגן, שיהיה מקום לכל דבר בבית, שלא יהיו נעליים זרוקות בסלון או מעיל שעון על כיסא הבר במטבח.

עיצוב פרקטי הוא הדבר החשוב ביותר, כל עיצוב שיהיה היפה ביותר ולא יהיה פרקטי, כל היופי יעלם בשנייה וייווצר בלאגן וחוסר נוחות.

אז הנה לכם כמה טיפים לאחסון חכם:

הכניסה לבית
כשאנחנו נכנסים לבית אנחנו רוצים מקום להניח מכתב, מפתח או מעיל, נעליים, מטרייה אז חשוב מאוד שממש בכניסה יהיה ארון מעילים בשילוב מגירת אחסון לגברים הקטנים, ואולי מגירות נעליים וכדי שכל זה לא ייראה כבד מידי בכניסה, לשלב עם מדף פתוח אחד או שניים, מראה ודקורציה.

img-3

עיצוב: שרון דויד

מגירות
במיוחד במטבח – אחסון במגירה שאפשר לראות את כל תכולתה הוא הנוח ביותר, להשתדל לא ליצור ארונות עמוקים מידי שנצטרך לזחול כדי להגיע לדברים מאחור, ליצור אחסון שיהיה נגיש.

העדיפו אחסון סגור מאחסון פתוח
ככל שיש יותר מידוף פתוח יש יותר בלאגן בעין, אלא אם כן אתם הכי מסודרים בעולם, רוב האנשים אינם כאלה. ההמלצה היא לשלב בכל ארון סגור מדף או קובייה פתוחים כדי שייראה מעוצב ויפה ולא עוד ארון באמצע הסלון אבל שלא הכל יהיה פתוח למדפים פתוחים יש נטייה להראות כמו מחסן עם מלא דברים ומלא דקורציה, מאחורי דלת סגורה תעשו מה שבא לכם זה לא הורס את העיצוב והשלווה בעין.

img-4

ארונות קיר וארונות בנישה
הקפידו מלנצל כל פינה בבית לאחסון, אם זה ארון במסדרון לנעליים או למגבות ומצעים, אם זה ארונות שתמיד יגיעו עד התקרה ולא יישאר מרווח לאבק וקורי עכביש.
לארונות צריך שיהיו עומקים נכונים, 60 ס”מ לתלייה וכל מה שהוא לא תלייה לא מצריך יותר מ 40-45,חבל על המקום בחלל. אז חשוב שתדעו מה כל ארון צריך להכיל ואז יהיה קל לתכנן אותם נכון.

img-5

כביסה – חדר כביסה
מעבר למכונת כביסה ומייבש צריך שם כל כך הרבה דברים, אחסון חומרי ניקוי, מטאטא, דלי , מגב, שואב, סלי כביסה והכי חשוב כמובן משטח קיפול.
בכל כך הרבה בתים מקפלים כביסה בסלון או על שולחן פינת האוכל. אני ממליצה למקם מכונות אחת ליד השנייה וליצור משטח קיפול מעליהן, שהכביסה לא תשוטט בבית. כל כך חשוב.

אז עיצוב חכם בא בד בבד עם אחסון חכם ואחסון חכם אפשרי אם תתכננו מראש. תדעו מה יש וצריך להיות בכל חלל, מה הצרכים שלכם ותדעו שעיצוב פנים חייב להיות גם פרקטי.

 

אנו ברותם שני יוזמים, מתכננים ומאכלסים פרויקטים שתוכננו בקפידה תוך מחשבה פורצת דרך ויצירתית לטובת הדיירים שלנו.

להצטרפות למועדון הלקוחות LIFE ולהטבות נוספות לחצו כאן

לעוד טיפים בנושא עיצוב חכם
שרון דויד – תכנון ועיצוב פנים

050-7250341

 

img-6

צילום: מאור מויאל

שרון דויד – מעצבת פנים ותכנון מעניקה לחברי מועדון רותם שני 10% הנחה + ייעוץ

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

img-11

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים