Blog

מכניסים את הטבע הביתה

קבלו את הטרנדים העיצוביים הכי חמים לשנת 2024 – מאת IDdesign

איי די דייזין |

תחום העיצוב מביא איתו כל שנה טרנדים חדשים ששמים את יצירת האווירה והחוויה הביתית במרכז. מלאכת העיצוב היא לפני הכל חוויה רגשית האוצרת בתוכה רגעים,זכרונות וחוויות שאספנו עם השנים. אנחנו מדברים על תהליך אישי שבו אתם יכולים ליצור את החלל המושלם עבורכם. קחו את הזמן, חשבו על הצרכים והרצונות שלכם והתנסו עם סגנונות עיצוב שונים עד שתמצאו את מה שאתם אוהבים ומדבר אליכם.

מכניסים את הטבע הביתה
בשנים האחרונות, התרגלנו לעשות הכל מהבית, כל חלל בבית ממלא פונקציה נוספת. אז נכון שהבית ממלא היום מספר גדול יותר של תפקידים בחיים שלנו, אבל לפני הכל צריך לזכור שהבית הוא מקום המגורים שלנו – הוא המקום שאנחנו מרגישים הכי בטוחים ובו אנחנו יוצרים את הזכרונות הכי משמעותיים שלנו.

כל החוויות שלנו בבית נעות סביב חללים מסוימים, והן לא תמיד נוצרות סביב המקומות שאנחנו מצפים מהן להיווצר בהם. מכל רהיט בבית אפשר ליצור חוויה שתישאר איתנו לנצח, והיינו רוצים שהן יהיו הכי נעימות שאפשר, חוויות מנחמות שכיף לחזור אליהן. במיוחד בשביל ליצור את החוויות האלה, אנחנו ב id שמחים להציג לכם את הטרנדים שיעזרו לכם להביא הביתה את התחושות הכי חמימות ומעוררי הרגשות שעושים לנו נעים .

עיצוב: IDdesign

חזרה לטבע
בעולם התובעני בו אנו חיים, לא מפתיע שאנחנו מנסים להתרחק מעט משאון העיר, מהגירויים הבלתי פוסקים, מהמרוץ של החיים. האלטרנטיבה היא הטבע. אין כמו לבלות בחיק הטבע ולשאוב קצת רוגע מפלטת הצבעים שהטבע מציע לנו. תחושה מנחמת כזו, היא בדיוק מה שאנחנו רוצים להכניס אלינו הביתה, במיוחד אחרי יום ארוך, שהדבר היחיד שאנחנו רוצים בסיומו זה להירגע. השנה אנחנו הולכים לעשות את זה בעזרת שילוב של כמה אלמנטים שביחד מחזירים אותנו לטבע, לבסיס.

אחד הכלים החשובים בעיצוב הוא שימוש בפלטת צבעים המתאימה לאווירה שאנו רוצים ליצור. כשאנחנו מדברים על חזרה לטבע, פלטת הצבעים שלנו תכלול רק גוונים צבעים שאפשר למצוא בטבע בצורתם האותנטית, צבעי האדמה על כל גווניהם –  מגווני חלודה ועד גווני בז’ שאומנם לא מושכים את תשומת הלב, אבל עדיין עוזרים לקבוע את הטון הכללי. יחד עם גווני האדמה מומלץ לשלב גוונים ירוקים עם אופי קצת יותר ניטרלי כמו מרווה, כדי להכניס יותר חיים לתוך הבית, או צבעי קרם ואפור כדי להעביר תחושה יותר שקטה ונינוחה, במיוחד אם המטרה שלנו היא ליצור אווירה רגועה.

דרך נוספת להכניס את הטבע הביתה היא חיקוי הצורות המצויות בו. שימוש בחומרים טבעיים ואלמנטים מהטבע כמו טקסטורות או פטרנים ללא קווים ישרים, הכל בזרימה אחת, ללא מקטעים. קווים ישרים לרוב מקושרים עם עיצובים יותר מודרניים ואורבניים. כאן החיבור לטבע נעשה בצורה שבה כל חלק אינו עומד לבדו, אלא הוא חלק ממערכת אחת שבה לכל פריט יש את התפקיד שלו, והוא תורם לאיזון.

עיצוב: IDdesign

שואבים השראה מהעבר
נכון שאנחנו רוצים ליצור זכרונות חדשים וחוויות בתוך הבית, אבל הם יכולים גם באותה המידה לגרות את השכל והרגש, וככה בעצם גם להציף זכרונות שכבר קרו בעבר ולגרום לתחושת נוסטלגיה. כדי להשיג את התחושה אנחנו ממליצים על שימוש בפריטי וינטג’, שלוקחים אותנו בחזרה לתקופות אחרות ויותר פשוטות. כאן הכי טוב להשתמש בפריטי עץ כהה – כיסאות, שולחנות קפה, ספסלים, פריטי עיצוב, כל מה שיכול להחזיר את הנפש למקום בעבר. הטרנד הזה מתכתב במיוחד עם הסגנון הנורדי שהוא גם אחד הטרנדים החמים היום.

עיצוב: IDdesign

מיחזור מנחם
אם כבר דיברנו על חללים שיוצרים חוויה נעימה, השנה אנחנו נרצה ליצור חוויה שתעבוד גם על חושים נוספים מלבד הראייה. כדי לעשות את זה, נעשה שימוש בבדים ומשטחים עם מרקמים יותר גסים ועשירים שמביאים איתם תחושה מנחמת ברגע שצוללים לתוכם. עם עליית המודעות לכל מה שקשור בקיימות, אנחנו רואים בתחום העיצוב שימוש רב יותר ויותר בחומרים מתכלים ובחומרים ממוחזרים. כל הרעיון מאחורי קיימות הוא שהריהוט בבית יישאר איתנו לאורך זמן, והשנה נוכל לראות את זה מתממש בדמות של טקסטיל מגוון בעל מרקמים גסים ובדים הממחזרים פלסטיק. השימוש בחומרים ממוחזרים כגון עץ, פלסטיק, זכוכית ונייר, חומרים שניתן להשתמש בהם כדי ליצור מגוון רחב של מוצרים, החל מריהוט ועד פריטי עיצוב שונים. לדוגמה, ניתן להשתמש בפלסטיק ממוחזר כדי ליצור מוצרי אופנה או מוצרים לבית. רק כדי לסוור את האוזן – אפשר לייצר מטר אחד של בד מ-70 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים. ללא ספק מדובר בטרנד שמרגיש טוב גם על הגוף וגם על הנפש.

עיצוב: IDdesign

להצטרפות למועדון הלקוחות LIFE ולהטבות נוספות לחצו כאן

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד