Blog

עיצוב בית חכם – היום זה MUST

העתיד כבר כאן- היום ניתן בקלות להמיר בית להיות בית חכם וטכנולוגי
החלום הרחוק שראינו בסרטים בדיונים קורה היום בשטח, בדירה של השכן שלך או של קרוב המשפחה שלך.

רותם שני | רותם שני

להלביש את הבית בהיבט טכנולוגי חדשני – היום זה MUST

אימוץ טכנולוגיות בתעשייה הפכו לדבר בשגרה, בחיים המודרניים של היום כשלכל מערכת ישנה אפליקציה אשר הופכת את השליטה ואת התפעול לקלה יותר אנו הצרכנים התרגלנו לפעול כך- בצורה טכנולוגית. לא פלא שנרצה שיהיה לנו נוח, קל ומהיר לתפעל את הבית שלנו. המקום שאנו שוהים בו הכי הרבה, המקום שנרצה שיהיה לנו שקט נפשי בתנהלות יום יומית תקינה ויעילה.

העתיד כבר כאן- היום ניתן בקלות להמיר בית להיות בית חכם וטכנולוגי- החלום הרחוק שראינו בסרטים בדיונים קורה היום בשטח, בדירה של השכן שלך או של קרוב המשפחה שלך. בין אם מדובר בדירה בבניין מגורים או בבית פרטי.
המטרה המשמעותית של הטכנולוגיות בבית החכם היא להקל ולעזור לנו לתפעל פעולות יום יומיות בכפתור אחד ומכל מקום. לשלוט על אנרגיה ושימוש במכשירים טכנולוגיים מכל מקום וזמן מה שישפר את איכות החיים של הדיירים.
כשאנחנו מדברים על בית חכם אל נשכח את המוצרים הפשוטים והלא טכנולוגים מחיי היום יום שלנו- הספה, המיטה, שולחן האי במטבח- גם הם עברו ועוברים תהליך טכנולוגי ודיגיטלי.

ריהוט טכנולוגי
כחלק מאימוץ טכנולוגיה בתחומים שונים בחיים גם הלבשת הבית עברה דיגיטציה. היום יותר ויום ריהוט ביתי מגיע עם פיצ’רים ייעודים לכלים טכנולוגים מה שנותן לריהוט ערך מוסף.

מטענים וכניסות USB תורמים לנוחות שלנו כאשר אנחנו רוצים להטעין את הנייד (שבעצמו הפך לכלי המרכזי בחיינו) במרחק קרוב לספה בו אנו יושבים.
במיטות, בספות ובכורסאות הנוחות שלנו ישנם אזורי הטענה, תאורה מחוברת, רמקולים ועוד כדי להעצים את החוויה הטכנולוגית גם באזור הנוחות.

פסיליטיס לא רק לעשירון העליון
מוצרי ריהוט עם יכולות חימום, עיסוי, תאורה ועוד טכנולוגיה המאפשרת לסובלים מכאבי גב או לכל מי שרוצה להירגע, להנות ולישון בנוחות מיטבית.

במה זה תורם?

ריהוט שנהנה מטכנולוגיות חדשות- מהנה יותר, מקל יותר, מספק הרבה יותר.
מערכת בקרה ושליטה- המערכת יכולה להתחבר למכשיר הטלפון שלכם באמצעות אפליקציה לניהול המערכת ובהקלקה שוטה ניתן לשלוט על הכלים הטכנולוגים בבית. בצורה מיידית ומוחלטת ניתן לקבוע מה יעבוד, מתי, כמה זמן, ועל אילו מהמצבים נרצה אותם. החל מחלונות- פתיחת וסגירת התריסים בבוקר ובלילה, חימום וסגירת דוד המים, כיבוי והדלקה של המזגנים ועד לכיבוי והדלקה של הטלוויזיה לילדים. כל זה ועוד מאפשר לנו לשלוט באמצעות אפליקציה ללא צורך לקום מהספה או להיות בקרבת הבית.

הטכנולוגיה העיקרית היא הלבשת מתגים על מכשירי החשמל השונים ובכך להמיר את אותו מכשיר חשמל רגיל להיות חכם עם שליטה מרחוק.
במערכות חכמות ביתיות ישנן אפשרויות להגדרה אוטומטית של הפעלה וכיבוי ואף גם להגדיר את צרכי השוהים בחלל להיות קבועים.

מי לא מכיר את הסיטואציה שיצא מהבית ושכח לבדוק שהמזגן כבוי, או לאחר יום עבודה עמוס לחזור ביום חורפי ולגלות שאין מים חמים למקלחת.
היום באמצעות טכנולוגיית בית חכם ניתן לקבוע ולשלוט על כך מראש.

מערכת של בית חכם תורמת בצורה יעילה למסייעת בחסכון באנרגיה המתכלה.
ניתן לכוון מכשירי תאורה והצללה בבית (תריסים/ וילונות) לתזמן הפעלת מכשירים חשמליים, לכבות אוטומטי את כל מה שנדרש ובכך לחסוך באנרגיה וחשמל.

בטחון ואבטחה – בבתים חכמים ניתן לייצר מעגל אבטחה על ידי מצלמות, אינטרקום ובקרת כניסה.
היום ניתן לייצר מערכות אולטימטיביות כוללות בעלות צג בקרה אחד הכולל את כל הפונקציות הנדרשות לאבטחה ושליטה. ניתן לנעול ולפתוח את הבית מרחוק, לתעד ולצלם את הסביבה, להקליט ולצלם את המתרחש.

תמונה להמחשה - מערכת בית חכם כוללת. (תמונה מהרשת)

איך נדע אם זה מתאים למשפחה שלי?
הטכנולוגיות היום מתאימות למשפחה בהרכב משתנה, בין אם מדובר בזוג הרוצים לשדרג את איכות חייהם ובין אם מדובר במשפחה מרובת ילדים שרוצים להקל על הוצאות החשמל בבית או רוצים לאפשר שליטה על הבית. חשוב להבין שריהוט חכם או טכנולוגיות לשליטה על מכשירים אינן מחליפות את שוהי הבית! נוכל להדליק את קומקום אך עדיין נצטרך למלא בו מים.
משפחות שיודעות שיתפעלו את המערכת וישתמשו בריהוט ובמוצרים הם בהחלט צריכות לאמץ טכנולוגיות בית חכם.

איך נדע לבחור את הספקים לבית חכם?
יש המון ספקים וחברות שונות המציעות מערכות, כלים וריהוט חכם- חשוב להבין שיש לעשות הבדל בין המרת בית לא טכנולוגי לבית טכנולוגי- לראות שיש אפשרות מבחינה טכנית וניתן לבצע את ההמרה. וכמובן במידה ומדובר בשיפוץ או בבניית בית חדש לוודא ולעשות את המערכת בשילוב אנשי המקצוע שמתקינים את הכלים השונים.

היום, כשאנחנו יודעים ומכירים שהזמן שלנו חשוב, שיש פתרונות שונים שמציפים את השוק, כשהילדים שלנו טכנולוגים יותר מאיתנו, כשהעתיד הולך לדיגיטל ורק משתדרג- היום חשוב לעשות המרות לבית טכנולוגי וחכם.

אנו ברותם שני מקפידים לשלב טכנולוגיות חדישות כבר במהלך תכנון הפרויקט, בואו לבחור את הבית החדש שלכם מתוך מגוון הפרויקטים שלנו.

להצטרפות למועדון הלקוחות LIFE ולהטבות נוספות לחצו כאן

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים