Blog

טיפים לעיצוב הבית

מתכננים מייקאובר לבית שלכם? אפשר לעשות זאת עם מעט כסף! כל הטיפים שיעזרו לכם לחסוך מבלי להתפשר על ניראות!

 

רותם שני | רותם שני

כולם היו רוצים בית בעיצוב מדהים וייחודי אך לרוב מה שיניע אותנו מלעשות זאת הוא כסף  – הקונספציה שעיצוב הבית עולה הרבה ממש לא חייבת להיות נכונה ואנחנו כאן כדי להוכיח את זה! קיבצנו כאן כמה טיפים שיכולים לשנות לכם את כל הנראות של הבית ולהפוך אותו למעוצב ומזמין והכי חשוב במעט כסף!

קיר כוח 

קיר כוח הוא “הכוכב של החדר” זה הקיר שממגנט אליו את כל העיניים ובמקביל מצליח ליצור דינמיקה עיצובית שמשדרגת את כל החלל. זהו קיר שנותנים עליו דגש / פוקוס בסלון בהתאם לסגנון העיצובי שלכם. הרעיון הוא לבחור אלמנט דקורטיבי אחד – צבע, טקסטורה, אומנות ולקשט עמו קיר אחד בבית בצורה שתתאים לקו העיצובי הכולל. קיר הכוח יכול להיות בכל מקום בבית – בסלון, במטבח, בחדר שינה, ואפילו בחלל הרחצה ושירותי האורחים. זה יכול להיות פריטים באמצעותם ניתן לשדרג את מראה כל קיר באופן הפשוט והזול ביותר כמו: מדבקות או טפטים, למשל הניתנים להשמה בקלות, ואפשר למצוא מגוון עצום של צורות, סגנונות ודמויות, וזאת על פי הייעוד שלהן בהתאם לחדרי הבית.  צביעה של קיר אחד בולט גם היא מייצרת ‘לוק’ משודרג ועניין מחודש בחדר והבונוס הוא שהעלות והמאמץ הנדרש לכך הם מינימליים. גם תמונות קיר יכולות לייצר קיר כוח ולהכניס צבע ואופי לבית ולשדרג ולגנוב את הפוקוס באופן משמעותי.

תאורה
שימוש במגוון תאורות מאפשר ליצור אווירות שונות בבית, גופי תאורה צמודי תקרה מאפשרים פיזור רחב של האור, גוף תאורה תלוי מעניין שנותן את הפוקוס, ספוטים שממקדים את התאורה על אזור או חפץ מסוים ותאורות נסתרות שנותנות אווירה רגועה ונעימה.
חשוב לדעת שאופציות התאורה הן כה רחבות ומגוונות, ואתם לא חייבים לבחור משהו אחד. בכל חלל ניתן לגוון ולבחור בכמה גופי תאורה שונים, שיאירו פינות שונות באופן שונה, וכך גם יצרו אווירה מיוחדת. כמו כן, במקומות בהם אתם זקוקים לאור חזק ואור רך לסירוגין, ניתן להתקין עמעם וכך אתם זוכים למעשה לכמה פונקציות שונות בגוף תאורה אחד: שלבו מנורות עומדות בחללים שונים של הבית, השתמשו במנורות קיר להאיר פינות חשוכות, האירו פריטים שאתם רוצים לשים במרכז העניינים. הכי חשוב אל תפחדו להביע אמרה בעזרת התאורה.

טקסטיל
שימוש בטקסטיל יכול להעשיר מאוד את המראה של הבית. מומלץ לשמור על הגוונים הכלליים של הבית כגון הריהוט והקירות בגוונים נטרליים ובעזרת טקסטיל ניתן להוסיף הרבה צבע וחיים לבית שניתן גם בקלות לשנות כשנמאס או כשסתם רוצים להתחדש. שטיח גדול שתוחם ומגדיר את הסלון , וילונות שמוסיפים המון רכות לחלל , כריות בגוונים וטקסטורות שונות.הטאצ’ של הוילונות והכריות ממש עושה את ההבדל. שימו לב לטקסטיל, לצבעים, ופנקו את הסלון בכריות בגדלים שונים, תמיד יש להן שימוש.

צמחייה עציצים ופרחים
עציצים וצמחיה יכולים להוסיף עיצוב ויופי לבית. הם לא דורשים תחזוקה או טיפול רבים למעט השקיה אחת לכמה ימים והם יפרחו, ילבלבו ויוסיפו הרבה מאד צבע ואווירה טובה. ישנם סוגי פרחים וצמחיה שיוסיפו מלבד הצבעוניות והירוק גם ריח נעים לחלל הבית, ריח שיהפוך את השהייה בבית להרבה יותר נעימה. במידה ויש לכם מרפסת אפשר לשלב צמחים מטפסים שיעטרו חלק מהקירות וכך יוסיפו טאץ’ ירוק ניתן לגדל עשבי תיבול שגם הם יוסיפו ריח ועניין לכל מקום שבו שוהים בני המשפחה עם האורחים או החברים שלכם.

אחסון ומידוף
אם פעם היה מדובר באלמנט פונקציונלי גרידא, כזה המשמש פשוט לתלייה של ספרים או כלי בית שונים מבלי להתייחס יותר מדי לעיצוב, היום המדפים המעוצבים כבר מגיעים עם אמירה ומראה מקורי אשר מוסיפים עניין ועושר לעיצוב הבית, באמצעותם ניתן לשדרג את הבית ולהוסיף טאצ’ אישי.פתרונות אחסון אמורים להיות פרקטיים, אבל זה לא אומר שהם לא יכולים לשדרג גם את העיצוב של הבית. אפשר להפוך את האחסון לכוכב של החלל. קיר הטלוויזיה יכול לשמש כקיר כוח דומיננטי שמכיל גם מקומות אחסון רבים, ניתן להוסיף מדפים עליהם לתלות פרטי נוי ואקססוריז שיוסיפו צבע וחינניות לחלל.

אקססוריז ופרטי נוי
אקססוריז לעיצוב הבית הם פריטים שניתן להשתמש בהם כדי לשפר את המראה של החדר. באקססוריז ניתן להשתמש בכל חדר, אך לרוב ניתן לראות אותם בסלון, בחדר השינה ובחדר הרחצה. לרוב מדובר במזכרות וחפצים אישיים המוסיפים טאצ’ אישי, חום וייחודיות לכל דירה.ישנם סוגים רבים ושונים של אביזרי עיצוב לבית שניתן להשתמש בהם כדי לגרום לחלל להרגיש יותר מסביר פנים או נוח. כמו: ציורים, מראות, אריחים, טפט, רהיטים, כדים, מראות ועוד.

שימוש במראות להגדלת החלל
שימוש במראות יכול להגדיל מאוד את החלל ולפתוח אותו. אפשר להשתמש במראות מעוצבות, במראות בגדלים שונים או בחיפוי מראה על כל הקיר. צריך לשים לב למה שמשתקף במראה, נעדיף לשקף את הנוף בחוץ או אזור יפה בבית.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל למצוא ולרכוש אביזרים זולים לעיצוב הבית שיעזרו להפוך את הבית שלכם לבית יפה ומעוצב. תוכלו למצוא מגוון ענק של אקססוריז לעיצוב הבית אונליין דרך אתרי סחר סיניים  ואתרי קמעונאות שונים תוצרת הארץ כמו גם חנויות סטוק הפזורות בכל הארץ וחנויות אונליין המציעות מבצעים והטבות.

באותם אתרים וחנויות תוכלו למצוא גם מדפים, תמונות, שידות, עציצים, טקסטיל והכל במגוון רחב של עיצובים שתוכלו לבחור לפי טעמכם האישי. מציעים לכם להשקיע המון מחשבה בבחירת הפריטים כך שיתאימו לכל חלל וישדרגו אותו.

אז עכשיו אחרי שנתנו לכם את כל הטיפים – גשו לעיצוב בית החלומות שלכם!

אנחנו ברותם שני שוקדים רבות על תכנון ועיצוב אופטימלי של הדירות כך שבקלות יהיה ניתן לעצבן לפי הצרכים שלכם. הצלחתנו נובעת מהקפדה חסרת פשרות, על כל היבטי הפרויקט משלב התכנון שלו, על ביצוע הפרויקטים שלנו אמונים אנשי המקצוע והחברות המובילות בישראל, המיישמים טכנולוגיות, חומרים ושיטות בנייה מתקדמות. כל אלה, תחת ניהול ופיקוח הנדסי צמוד של מנהלי החברה.

כאן תוכלו לבחור את הדירה הבאה שתרצו לעצב >>

 

© כל הזכויות שמורות
לרותם שני יזמות והשקעות בלבד

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר.
כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב,
אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך.
יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.

כל ההדמיות הינן להתרשמות בלבד ולא תחייבנה את החברה. החברה מחויבת אך ורק לתכניות המצורפות להסכמי המכר. כל המידע המופיע באתר, לרבות אך לא רק: סרטונים, הדמיות, תכניות, עיצוב פנים וחוץ, אביזרים, פרטים ריצוף וחיפוי, מידות פתחים (לרבות גודל ומיקום), פיתוח סביבתי, ייעודי מקרקעין, ריהוט, וכיו”ב, אינו מהווה הצעה ו/או התחייבות מצד החברה ומופיע לצורך המחשה והתרשמות בלבד. בעת השארת פרטים בטופס התקשרות הינך מאשר פנייה טלפונית וכן SMS בנושא פנייתך. יחידות דיור בתכנון, בביצוע ובשיווק – כולל יחידות דיור בחברת הבת “רותם שני אלה” נכון לתאריך 12/22 לאחר בחירת נציגות ובמו”מ משפטי.   טל”ח.


© כל הזכויות שמורות לחברת רותם שני יזמות והשקעות בלבד

מועדון הלקוחות של קבוצת רותם שני, מעניק לכם גישה מוקדמת למבצעי פריסייל ומחירים חד פעמיים לרכישת דירה, הטבות בלעדיות במגוון בתי עסק והנחות שוות ממתינות רק לכם.

לקבלת ההטבות השאירו פרטים