Blog
צילום: אורי ישי
לאחר שנים של ציפייה ועבודה משותפת, התקיים ביום 24.5.26 טקס הנחת אבן הפינה למתחם עדן בית שמש. האירוע המרגש סימן את תחילתו של פרק חדש עבור בעלי הדירות, הקהילה הוותיקה והקהילה החדשה המצטרפת למתחם, בפרויקט שנבנה סביב אנשים, שייכות, קהילה ועתיד.
מתחם עדן בית שמש הוא הרבה מעבר לפרויקט מגורים. עבור בעלי הדירות, מדובר ברגע טעון במיוחד: פרידה מהבתים הישנים שבהם נצברו זיכרונות של שנים, לצד ציפייה לחזרה עתידית לבית חדש, בטוח ומתקדם יותר. הם אינם נפרדים מהמקום שלהם, אלא חוזרים אליו אחרת: עם מרחבים ירוקים, שטחי מסחר, מבני ציבור, מתקני משחק, גינה קהילתית, מועדון דיירים ותכנון שמבקש לבנות לא רק שכונת מגורים, אלא קהילה חיה ומחוברת.
נילי אלבז, בעלת דירה במתחם, שיתפה ברגע אישי ומרגש:
“אחרי כל כך הרבה שנים אנחנו שמחים לקבל את המתנה הזאת. את השמחה אי אפשר לקחת. את הזיכרונות אי אפשר לקחת. עכשיו יהיה לנו משהו חדש שנמשיך אותו.”
צילום: אורי ישי

בטקס נשא דברים ראש עיריית בית שמש, מר שמואל גרינברג, שהתייחס למשמעות הרחבה של הפרויקט עבור העיר ותושביה:
“זה יום היסטורי לתושבים שזוכרים את בית שמש כמעברה קטנה שהתחילה כאן באדמות האלה, והיום מתקדמת לפרויקט ענק.”
באירוע השתתפו בעלי הדירות, נציגי קהילת העולים מארצות הברית, השותפים לדרך ב.ד התחדשות עירונית וקבוצת אחדות, עורכי הדין, אנשי התכנון והביצוע, הנהלת רותם שני והגב׳ קלי שטרן, נציגת קהילת העולים מארה״ב.

צילום: שרון ענבי
טקס הנחת אבן הפינה ביטא את נקודת המפגש בין עבר לעתיד: בין הזיכרונות של הבתים הישנים לבין היסודות של הבית החדש; בין בעלי הדירות שחיכו שנים לרגע הזה לבין משפחות חדשות שבחרו לבנות את עתידן בישראל; ובין התחדשות עירונית לבין חזון קהילתי רחב.
מתחם עדן בית שמש יוצא לדרך, ואיתו נפתח פרק חדש של בנייה, שייכות וקהילה. עבור בעלי הדירות, המשפחות והקהילה החדשה שמצטרפת אליהם, זהו רגע של התחלה אמיתית: הבית החדש מתחיל להיבנות, והסיפור המשותף של עדן בית שמש ממשיך הלאה.

צילום: שרון ענבי
סמנכ"ל שיווק ומכירות
בוגרת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, צברה ניסיון רב ערך במהלך יותר מעשרים שנה בשיווק ומכירות בתחום הנדל"ן. במסגרת תפקידה בחברה היא אמונה על הזהות התאגידית של החברה, על האסטרטגיה השיווקית , פיתוחה ויישומה בכל אחד מהפרויקטים של החברה.